חגיגות הוולנטיינס שלנו 2021

וולנטיינס

אז לאחרונה עברנו לבית חדש, לאיזור חדש עם אנשים חדשים.
רצינו את המעבר הזה וחיכינו לו אבל הוא לא היה פשוט בכלל, עם שתי קטנטנות סביבינו, למצוא להן סידור כל פעם מחדש, להעביר את הבית, לפגוש מלא אנשי מקצוע, לנקות, לסדר, להרכיב, לתלות, לגלות שלא קנינו מלא דברים אחרי שהוצאנו כבר סכום בלתי מבוטל. בקיצור טירוף!
אני וסימון עבדנו במרץ, גייסנו את מי שיכולנו לעזרתינו (בכל זאת זה קרה בזמן הסגר) ובשבוע הרמנו את בית חלומותיי (כן זה בית חלומותיי… סימון זורם😉) זה לא היה קל, אבל עשינו את זה ביחד. תמכנו זה בזו, לא פעם קרה שהתבכיינתי על על כמה זה קשה וסימון היה שם בשבילי, להקשיב, להרים, לחבק. הוא מצידו לא הראה קושי אבל יכולתי לראות שזה לא פשוט גם עבורו.הערכתי את הרצון שלו לשמור על קו השפיות בבית. כי הוא ממש היה כזה בתקופה האחרונה.ואז הגיע וולנטיינס… שעבורינו מעבר לחגיגה  האישית של האהבה שלנו זו גם תקופה משוגעת בעסק (ברוך השם אין תלונות) וקרה לא פעם ששכחנו זה את זו, או הגענו לערב כבר עייפים…
השנה היום הזה הגיע וידעתי שחשוב לי לציין אותו. חשוב לי לפנק אותו, חשוב לי להגיד לו כמה אני אוהבת ומעריכה ורואה אותו וכמה הוא חשוב לי.

אז בין הזמנה להזמנה חשבתי איך אני יכולה לפנק אותו הכי הרבה, שזה יהיה הדבר המדויק עבורו לעכשיו. חשבתי על כל מיני מארזים מגניבים ומשמחים, עם בלונים מעוצבים ועוד.. אבל שום דבר לא ישב בול, עד שהבנתי. הוא עבד כל כך קשה, מגיע לו לעצור קצת, מגיע לו פינוק אמיתי, מישהו שיעניק רק לו. אז הזמנתי לו עיסוי עד הבית.
תכננתי את הכל כך שיהיה לנו ערב מושלם ובעיקר שהוא יוכל להתפנק ולהינות.
ביקשתי שמהעסה יגיע בשעה 21:00,סידרתי את חדר השינה, כתבתי לו מכתב, והזמנתי ארוחה מקסיקנית (קונספט שהוא אוהב במיוחד) לאחרי המסא’ז, אפילו תזמנתי את הבוילר שיהיו לו מים חמים.  רציתי שיהיה לו מושלם.בשעה 17:00 כשהבאתי את הילדות מהגן חיכתה לי הפתעה ממנו… מרוב הטירוף לא ציפיתי בכלל שהוא יכין משהו… הוא תלה בלון הליון גדול על המקרר יחד עם פתק שמוביל אותי למקפיא, שם חיכה לי מכתב ממנו בצירוף 2 עוגות אישיות מושלמות לערב שלנו.התרגשתי. על זה שהוא מכיר אותי, על זה שהוא רואה אותי וחושב עלי גם בתוך הטירוף שלנו הזה, ובעיקר על זה שזה הדדי כל כך.
חיכיתי כבר לערב לתת לו את המתנה שלי…
 ובאמת הכל תיקתק כמו שתכננתי, הילדות נרדמו עוד לפני השעה 20:00, הוא עוד קצת עבד, חדר השינה כבר היה מוכן, הבית מאורגן, כבר הזמנתי ארוחת ערב. ואז לקראת 21:00 אני מקבלת הודעה מהמעסה שיגיע רק בשעה 22:00.

לבלתם כזה לא ציפיתי, הרי קבענו בשעה 21:00, איך הוא מודיע לי 5 דקות לפני שהוא יכול להגיע רק בעוד שעה?? התאכזבתי כל כך ושיתפתי את סימון. הוא מצידו כל כך התרגש מהרעיון והמחווה ואפילו לא התבאס. החלטנו ביחד לדחות את העיסוי לפעם אחרת, להינות מהארוחה שהזמנתי לנו ומהקינוחים שהוא פירגן לנו בערב מיוחד משלנו.אז למרות שלא היה בדיוק כפי שתכננתי, לא יכולתי לתכנן לנו ערב נפלא יותר משהיה בפועל.
 מאחלת לכולנו וולנטיינס שמח, שתמיד נלמד להסתכל על הטוב בחיים, בזוגיות, במחוות האהבה זה של זו, להעריך, לחבק ופשוט להיות ביחד!

שיתוף

משהו רומנטי לזוג

משהו רומנטי לזוג

משהו מגניב לעשות ביחד אין כל רע בשגרה – כולנו אוהבים שהדברים מאורגנים, מסודרים, ידועים ובטוחים, ושאפשר לנהל את החיים

בין שיגרה לתשוקה

“אבל אני אוהב להיות בבית עם התה והלימון והספרים הישנים כן, אני אוהב להיות בבית עם אותה האהובה ועם אותם ההרגלים אוהב להיות בבית”

רגע לפני שאתם יוצאים, בואו נשמור על קשר

הצטרפו עכשיו לקהילת I do ואנו נשלח לכם אחת לשבוע משימות, טיפים והמלצות לזוגיות קרובה ומלאת משמעות ואהבה ❤