כללי המשחק – דגשים ותובנות מהניסיון שלנו

photo01

ערכת i do לרענון השגרה הזוגית היא ערכה שמצטרפת ומלווה את הזוגיות לאורך זמן ובכך הופכת את השגרה לדרך זוגית מטיבה

מהניסיון שלנו, הגדרת כללים משלכם רגע לפני שאתם מתחילים לעבוד עם הערכה חשובה כי כשהציפיות לא תואמות האכזבה לא מאחרת לבוא.
לכן כתבתי לפניכם המלצות לכללים מתוך הערכה שעבדו לי ולבן זוגי ואני ממליצה לאמץ.
כמובן שחשוב שתדייקו את הכללים לפי מה שמתאים לכם כדי שהערכה תלווה אתכם בדרך המטיבה ביותר עבורכם.

כלל מספר 1: עשה זאת בעצמך

בן זוג אחד שולף מעטפה מהערכה. ואז מה?
הכלל הראשון בערכת i do שכל בן זוג שפותח מעטפה, לוקח על עצמו לתכנן ולהוציא לפועל את הכתוב בה בעצמו ולדאוג לכל הפרטים.

למה? כמה סיבות עיקריות:
  הדדיות והחזקה משותפת – הרבה פעמים במערכת זוגית יש את בן הזוג שיוזם ועושה יותר למען הזוגיות. כלל עשה זאת בעצמך מזמין את שני בני הזוג להצטרף לעשייה הדדית למען הזוגיות ומאפשר איזון – פעם אני בנתינה ופעם אני בקבלה.

  מעודד יצירתיות ויוזמה בתוך המערכת הזוגית – כשבן זוג אחד יוזם, מתכנן ועושה בעצמו זה נותן לו מקום לביטוי ויצירתיות מה שמאפשר תחושת מסוגלות ותחושה נעימה מעצם היצירה והנתינה.

  אלמנט ההפתעה – מגביר ציפייה והתרגשות אצל הצד המקבל מי לא אוהב הפתעות נעימות? כשאני לא משתפת את בן זוגי במשימה שיצאה לי אני מזמינה אותו להתרגש ולחכות לזמן שלנו ביחד

כלל מספר 2: “מה שיוצא אני מרוצה”

בן זוג אחד שולף מעטפה… הוא לא יודע מה עומד להיות בפנים… זה יכול להיות מרגש, וזה יכול לעורר חשש.
במזל כמו במזל אני מאמינה ששום דבר לא קורה סתם. כל דבר שמגיע לפתחינו אנחנו מוכנים ומסוגלים לו.

אז כל עוד המשימה עצמה היא לא משהו שאתם לא יכולים לעשות בשום דרך, אני מזמינה אתכם לאתגר את עצמכם ולזרום עם כל משימה שיוצאת בזמן שלה ולהוציא ממנה את המיטב שמתכתב הכי טוב עם הזוגיות שלכם לאותו זמן

למשל אם יצאה לי כרטיסייה שעלי לקחת אותנו לחוויה שעוד לא התנסינו בה ביחד, וחשוב לי לעורר יותר את נושא המגע במערכת היחסים אמצא לנו שיעור או התנסות מעניינת שקשורה במגע.

דווקא המשימות שיוציאו אתכם מאיזור הנוחות בתכנון ובהכנה כמו גם בחווייה הזוגית עצמה, יהיו בסוף הכי זכורות ויכולות לקחת את הזוגיות שלכם לרבדים עמוקים יותר.

כלל מספר 3: זורמים בכיף

לא משנה מה בן/בת הזוג שלך הכין לך, לא משנה כמה עייפה את וממש לא חשוב שאין לך כוח. זורמים.

למה זה חשוב?
בן הזוג שלך, הוציא מעטפה מהערכה, חשב, עמל, קנה כרטיסים, התארגן, חיפש, תיאם ועוד. אם תבטלי לו, או תשמעי מה הוא הכין לך ולא תזרמי הסיכוי שהוא יעשה עבורך ועבור הזוגיות משהו שוב, יפחת.

החלק השני של הכלל הזה מדבר על האנרגיה ומצב הרוח שהצד המקבל יביא איתו לדייט, ההזמנה היא להגיע כמו שאתם, ולזמן לכם לערב הזה קלילות, צחוק, ואפילו רוח שטות, לפעמים הדייט לא יהיה בדיוק כפי שחשבתם או ציפיתם, אולי אפילו יזמין אתכם לצאת מאיזור הנוחות. הקשיבו לעצמכם וסמכו
על בן הזוג שלכם, זה הזמן שלכם לזרום על אף החשש.

המקומות הכי לא צפויים יכולים להביא את הזוגיות שלכם למקומות עמוקים וטובים. אז במקום ביקורת נסו לראות את ההשקעה והמאמץ של הצד השני והכי חשוב פרגנו מהלב וחבקו את הכוונה.

כלל מספר 4: מסגרת זמן למימוש כרטיסייה

מסגרת הזמן למימוש כל כרטיסייה מאפשרת את המחוייבות של שניכם לעשייה המשותפת למען הזוגיות,יוצרת בהירות ומונעת אכזבות מיותרות.

לפני שהתחלנו לעבוד עם הערכה אני ובן זוגי שאלנו את עצמינו כמה זמן מיום פתיחת הכרטיסייה אנחנו צריכים כדי לממש אותה.
אנחנו קבענו לנו פרק זמן של שבועיים מיום פתיחת הכרטיסייה לקביעת זמן לדייט. כלומר אם אני שלפתי כרטיסייה ויצא לי לתאם לנו דייט לסרט, תוך שבועיים אני צריכה לתאם איתו זמן ביומן לדייט.

לא תמיד זה יוצא שכל שבועיים אנחנו יוצאים, לפעמים אני מתאמת איתו כבר באותו שבוע ולפעמים אני מתאמת איתו לעוד שלושה שבועות, העיקר לתאם זמן במסגרת השבועיים.

ומה קורה אם יוצא לי בכרטיסייה להכין מחווה לבן זוגי כמו מכתב אהבה למשל? במקרה כזה החלטנו שתוך שבועיים מיום פתיחת הכרטיסייה אנחנו מפתיעים. זה יכול להיות ביום למחרת וזה יכול להיות בעוד שבוע אבל מקסימום עד שבועיים.

חשוב שתדייקו לכם את מסגרת הזמן שתתאים לכם שתוכלו לעמוד בה גם מבחינת הלוז שלכם וגם מבחינה כלכלית

כלל מספר 5: מקרה בלתי צפוי

בן הזוג הוציא כרטיסייה מהערכה, תכנן לנו זמן של ביחד, חשב על מקום, הזמין כרטיסים ואפילו כבר תיאם בייביסיטר אבל מה לעשות
הארץ שלנו מלאה בהפתעות, אנחנו יכולים לתכנן משהו מדהים ובסוף דווקא באותו יום יקרה אירוע שעלול לחרבש לנו את התוכניות…
אז מה עושים במקרה כזה?

מקרה בלתי צפוי יכול בקלות לקלקל לנו את התוכניות אבל זה עדין לא אומר שחייבים לבטל אותם

במקרה של בלת”ם – לא מבטלים פשוט משנים – מקרה בלתי צפוי הוא הזדמנות מדהימה להביא את הספונטאניות והיצירתיות שלנו לידי ביטוי כלומר לחשוב על משהו יצירתי אחר שאפשר לעשות ביחד ולתאם אותו לאותו היום.
זה לא חייב להיות עניין מורכב שדורש הרבה הכנה, כל העניין הוא לדאוג לזמן של ביחד.

לנו זה קרה!,

בן זוגי שלף מעטפה ויצא לו לתאם לנו הרצאה על הבר. אך ביום ההרצאה קרה והייתה הפגנה ממש ברחוב הסמוך. אז הוא החליט לא לבטל ותיאם לנו בילוי אחר שלא היה כתוב בכרטיסיות ושמעולם לא עשינו ביחד – הלכנו באותו הערב להחלקה על הקרח. השינוי הספונטאני הכניס בו רוח יצירתית וזה היה אחד הערבים המצחיקים והזכורים שהיו לנו! אחרי הערב הזה הכנסנו את חוויית ההחלקה על הקרח לערכה שלנו בתוך אחת הכרטיסיות הריקות. 

במקרה אחר שבו חייבים לבטל את התוכנית לאותו היום, ההמלצה שלנו היא לקבוע בהקדם האפשרי תאריך אחר שמתאים לשניכם למימוש הכרטיסייה. מהניסיון שלנו כשלא קובעים עובר זמן ובסוף לא יוצאים. בן הזוג שמחכה להפתעה שלו ממשיך לחכות ובן הזוג השני לא מגיע לזה וזה עלול לגרום לאכזבות מיותרות. תמיד תזכרו – המטרה היא לרענן את השגרה, ולהיות ביחד וזה יקרה רק כאשר שניכם מחויבים. 

כלל מספר 6: היזהרו מסקרנות יתר

ערכת i do היא קופסת דייטים ומחוות זוגיות מגניבה וקומפקטית שכל מטרתה לשמור לכם על הביחד לאורך זמן.
הכרטיסיות בערכה מגיעות בתוך מעטפות מעוצבות – למה ?
מטרת המעטפות בערכה מכניסה את אלמנט ההפתעה באופן קבוע למערכת היחסים ובכך היא מאפשרת סקרנות, ציפייה והתרגשות לקראת הזמן שלכם ביחד.

כשאנשים פוגשים בערכת i do לראשונה הסקרנות גוברת והם מתפתים לפתוח את כל המעטפות כדי לראות מה מצפה להם…
ההזמנה שלי כיזמת הערכה היא דווקא לא לפתוח את המעטפות, ולתת לערכה להפתיע אתכם כל פעם מחדש.

אלמנט ההפתעה בזוגיות מאפשר התרגשות וציפייה של שני בני הזוג לזמן המקודש שלהם ביחד גם אחרי שנים של זוגיות

לרכישת ערכות I DO לחצו כאן>>

שיתוף

אהבה בימי קורונה

הקורונה נכנסה לחיינו במהירות וללא היסוסים וחוסר הוודאות מביא איתו  לחצים וחרדות, מחשבות, רגשות וקשיים שמלווים את היומיום. במצב כזה

רגע לפני שאתם יוצאים, בואו נשמור על קשר

הצטרפו עכשיו לקהילת I do ואנו נשלח לכם אחת לשבוע משימות, טיפים והמלצות לזוגיות קרובה ומלאת משמעות ואהבה ❤