משחקים מצחיקים לזוג

give-me-that-remote-controller

משחק לזוג שמכניס עניין, רומנטיקה ותשוקה לחיים שלכם

זוגיות היא ללא ספק הקשר החשוב ביותר בחיינו. זהו “המקום” בו אנחנו מוצאים נחמה וביטחון, חיבה ואהבה, תשוקה והתעוררות, ובו אנו יכולים לבטא את מי שאנו באמת ללא מסיכות. יחד עם זאת, עבור אנשים רבים קשר זוגי הוא גם האתגר הגדול ביותר בחיים, ויש בכך הגיון – הדבר החשוב ביותר הוא גם המאתגר ביותר.

ובאמת, בתקופה הראשונה (אצל חלק מאיתנו חודשים ואצל אחרים כמה שנים), הרומנטיקה עוד חוגגת וההורמונים עושים את העבודה, אנו אוהבים ועוד יותר מכך מאוהבים, וזה נראה כל כך פשוט, טבעי ונכון. ואולם, עם הזמן חיי היומיום והשגרה עושים את שלהם, שלא לדבר על ילדים שלפעמים באים לעולם ותובעים הרבה אנרגיות – שלא פעם באות על חשבון מה שיכולנו להשקיע בבן הזוג.

לאורך השנים יש גם הרבה מתנות והפתעות על הדרך, למשל אנו הולכים ומעמיקים את הקשר ומגלים בבן הזוג צדדים שלא ידענו שקיימים, הילדים פותחים לנו את הלב ומביאים את שמחת החיים שלהם, אנו מתפתחים כבני אדם והדבר מתבטא גם בקשר זוגי בוגר יותר. ואולם, אנו גם הולכים ומבינים שבניגוד לסרטים של וולט דיסני הרומנטיקה צריכה תחזוקה. היא לא תצליח להתרומם פשוט אם נחזור מיום עבודה ומייד ניקח ליד את השלט של הטלוויזיה.

משימה אפשרית ואפילו מהנה

הבשורות הטובות הן שהחייאת הרומנטיקה והאהבה בקשר היא לא “משימה קשה” או “עבודה מפרכת” או פרויקט שצריך לקחת נורא ברצינות. כן, היא דורשת לפחות קצת התמדה, קצת רעיונות טובים, קצת לצאת מהקופסא שכבר התרגלת לחשוב ולפעול בתוכה, אבל זה יכול לקרות בתך הרבה כיף והנאה, והתוצאות גם נותנות המון מוטיבציה להמשיך.

אז בדיוק בשביל זה המצאנו את ערכת i do ואת ערכת I do romance. מצד אחד, אלו לא משחקים לזוג שמתחילים ונגמרים תוך כמה דקות כמו הרבה מוצרים שנמכרים כיום ברשת. מצד שני, אלו כן משחקי זוג שמשאירים אתכם מסוקרנים, מעוניינים ומופתעים – רק שהם עושים זאת למשך תקופה ארוכה של חודשים, ואם תרצו אפילו לשנים.

אם אתם קוראים את השורות האלו ומחפשים קופסת משחקים עם בן הזוג, סביר להניח שהמוטיבציה הבסיסית כבר קיימת ועימה ההבנה שכדאי ואפילו צריך לפעמים לרענן את הקשר הזוגי. אז ערכת I do פשוט נותנת לכם את הפוש הקטן, את הכלי היישומי שעוזר להוציא את הרצון אל הפועל. מדובר בערכה עם 22 הצעות לחוויות ומחוות כשבכל פעם אחד מבני הזוג לוקח עליהם אחריות. זאת אומרת שבכל פעם מגיע תורו של בן או בת הזוג לשלוף מתוך הערכה מעטפה, ומכאן והלאה תפקידו הוא לתכנן, לתאם ולממש את מה שכתוב בכרטיס. עליו גם לשמור בסוד את ההפתעה מבלי לגלות לשני מה מצפה, ובמשך שבועיים יש להעירך, לתאם את הדייט ולהגשים אותו בפועל.

אם תרצו תוכלו להזמין מאיתנו גם את ערכת I do romance העומדת בזכות עצמה, וגם מהווה המשך ישיר לערכת I do המוכרת והאהובה. הפעילות המהנה איתה עוזרת לשני בני הזוג להתגייס בו זמנית, להכניס עוד תבלין מתוק וריגושים לשגרת היומיום, ולחזק את הרצון להיות ביחד. את הערכות תוכלו להזמין בקלות דרך האתר, ובכל שאלה ועניין אפשר לפנות אלינו בטלפון 050-3366798.

שיתוף

אהבה בימי קורונה

הקורונה נכנסה לחיינו במהירות וללא היסוסים וחוסר הוודאות מביא איתו  לחצים וחרדות, מחשבות, רגשות וקשיים שמלווים את היומיום. במצב כזה

רגע לפני שאתם יוצאים, בואו נשמור על קשר

הצטרפו עכשיו לקהילת I do ואנו נשלח לכם אחת לשבוע משימות, טיפים והמלצות לזוגיות קרובה ומלאת משמעות ואהבה ❤