משחקי שאלות מצחיקות לבני זוג

שאלות זוגיות מצחיקות

משחק שאלות זוגי – איך משחקים אותו?

יכול להיות שאתם חיים עם בן או בת הזוג שלכם די הרבה זמן, ויכול להיות שרק נפגשתם לא מזמן. בכל מקרה, בטוח שיש כמה וכמה דברים שאתם עדיין לא יודעים עליו או עליה, ואפשר לסגור פערים בדרך של משחק שאלות זוגי. יותר מזה, אפשר לקחת את המשחק לכיוונים מפתיעים ומרגשים, כפי שתראו בשורות הבאות.

למה דווקא משחק שאלות?

משחק שאלות לזוגות הוא כמובן רק אחת האפשרויות מתוך מגוון רחב של משחקים לשניים. אבל יש כמה יתרון למשחק שאלות זוגיות שאין למשחקים אחרים. בואו ניקח למשל זוג שכבר חי די הרבה זמן ביחד, השגרה כבר נכנסה בדלת ונדמה שהם כבר יודעים את כל מה שצריך לדעת. אבל למען האמת, “הידיעה” הזו מסתירה הרבה חורים בהשכלה שהיו יכולים לצבוע את בן הזוג באור אחר, יותר צבעוני ויותר עמוק. דברים אלו בוודאי נכונים לגבי זוג שנמצא רק כמה שבועות או חודשים ביחד. בכל מקרה, במשחקי זוגות שאלות מייצרות סוג של מתח – האם אני יודע את התשובה, וגם סוג של התרגשות – האם הוא/היא באמת כזה? ויותר מכך, זוהי דרך מצוינת להתקרב ולהכיר זה את זו, להעמיק לעוד שכבות ולחזק את המצע של האינטימיות והקרבה.

כל מיני אפשרויות למשחקי שאלות

עוד לפני שנעבור אל השאלות עצמן כדאי להגדיל קצת ראש ולחשוב מחוץ לקופסא. כן, גם משחק שאלות רגיל יכול להיות מהנה ומקרב לבבות, פשוט שואלים ורואים אם השני יודע את התשובה. אבל אפשר להיות קצת יותר יצירתיים מזה למי שמתחשק. למשל, אפשר לשלב עם השאלות קצת אלכוהול, כך שמי ששוגה בתשובה צריך ללגום כוסית (תוכלו להזמין מאיתנו מארז עם יין, שוקולדים, נר ריחני וכמובן ערכת i do ). אפשרות נוספת היא לשלב את השאלות בתוך משחק קצת יותר מורכב, מלהיב ומפתיע – למשל ליצור לוח ביתי של סולמות ונחשים כאשר על משבצות מסוימות כתוב “אמת” או “שאלה” – ומי שעולה על המשבצת צריך להשיב.

באותו האופן ניתן לשלב ביחד עם השאלות גם משימות, או במילים אחרות “אמת או חובה”. זאת אומרת שיהיו משימות כמו לתת מסאז’, לנשק נשיקה לוהטת, להכין משהו לאכול, להזמין לסרט וכדומה, ובכל פעם צריך לבחור בין לענות על שאלה (אמת) ובין לבצע משימה (חובה). ושוב – אפשר לתבל את הכל עם קצת אלכוהול שירים את האווירה.

ואיזה שאלות אפשר לשאול או לכתוב על כרטיסיות? כל מה שרוצים: למשל, מה היה הדייט הכי גרוע שלי בחיים? מי הייתה חברתה הילדות הכי טובה שלי? מה אני הכי אוהבת שאתה עושה בשבילי? מה המאכל האהוב עליי? מה הדבר הכי משוגע שעשיתי בחיים שלי? מה הדבר שאני הכי אוהבת אצלך? אם הייתי יכולה לקחת דיסק או ספר לאי בודד, מה הייתי לוקחת? אם הייתי יכולה לשנות משהו בעצמי, מה הייתי משנה? מה חשבתי עליך כשנפגשנו? מה החלום הכי גדול שלי? אם היה לי מיליון שקל ביד, מה הייתי עושה? וכן הלאה…

ולבסוף, נזכיר שאת הערכה שלנו ואת המארזים תוכלו להזמין בקלות דרך האתר, ובכל שאלה אפשר לפנות אלינו בטלפון 050-3366798.

שיתוף

רגע לפני שאתם יוצאים, בואו נשמור על קשר

הצטרפו עכשיו לקהילת I do ואנו נשלח לכם אחת לשבוע משימות, טיפים והמלצות לזוגיות קרובה ומלאת משמעות ואהבה ❤