רעיונות לדייטים מגניבים

רעיונות לדייטים כיפיים

רעיונות מקוריים לדייטים כיפיים

אם גם אתם מחפשים רעיונות מגניבים לדייט הגעתם למקום הנכון! באתר שלנו תמצאו מבחר עשירות של אפשרויות מהנות ורעיונות מקוריים לדייטים כיפיים שיוציאו אתכם מהשגרה ויהוו חוויה מקסימה בשניים.

מה הרעיון בדייט?

כל העניין בדייט הוא כמובן לעשות משהו מיוחד ואנו בטוחים שכבר יצאתם לדייט או שניים בחיים. תמיד אפשר ללכת על עוד אחת מהרעיונות הרגילים כמו ארוחה במסעדה או יציאה לסרט – וזה בסדר גמור. אנו בטוחים שבכל פעילות שתבחרו, אם תגיעו אליה עם פתיחות וכוונות טובות, המשימה תוכתר בהצלחה. יחד עם זאת, אם בא לכם עם רעיון קצת אחר, משהו חדש שעוד לא ניסיתם, שיעניין את שניכם וידליק אתכם – יש לנו המון הצעות מעולות בשבילכם. זו הזדמנות לפגוש אחד את השנייה בתפאורה קצת אחרת, עם התרחשות מפתיעה שיכולה להיות רגועה ומפנקת, מלמדת ומעשירה או אולי דווקא מלאת אקשן והתלהבות.

אז הנה כמה רעיונות מגניבים

קודם כל, דייט ממש לא חייב להיות בקונספט השגרתי כמו שהתרגלתם אליו וכמו שרואים בסרטים, המסתכם פחות או יותר בגבר ואישה שיושבים בערב במסעדה. שוב, זה בסדר גמור אבל למעשה כשיוצאים קצת מהקופסא מבינים שדייטים יכולים להתרחש בכל שעה משעות היום, להיות קצרים יחסית או בני כמה שעות טובות, להתרחש במקום מרוחק כמו בצפון הירוק או אפילו אצלכם בבית. העיקר היא הכוונה וגם קצת שבירת שגרה שמחזקת את הזוגיות ומעשירה אותה.

אז אחרי שאמרנו את זה, מה דעתכם למשל על דייט שהוא סדנת סושי זוגית חווייתית ומקצועית? זו סדנא שתוכלו לערוך בבית או בכל מקום אחר עם שף פרטי שבא ללמד אתכם את כל התהליך: הכנת האורז, חיתוך הירקות, הגלגולים השונים ועד לקבלת סושי טעים עם מגוון ירקות, טונה, סלמון ועוד. לכל מי שאוהב את המאכל היפני ומזונות בריאים בכלל זוהי חוויה מלמדת, מיוחדת וטעימה מאוד, הכוללת גם הפתעה מיוחד שמכין לכם השף. דרך אגב, לא צריך שיהיה לכם שום ידע מוקדם בסושי, ציוד או חומרי גלם – הכל מביא השף אליכם.

ואם כבר דיברנו על בריאות, מה דעתם על דייט שמכניס לתוך החיים שלכם כלים לחיזוק הגוף והנפש שעוד ילוו אתכם לתקופה ארוכה? מדובר בסדנת יוגה זוגית בת שעה וחצי הכוללת הרפיה, מדיטציה, מתיחות ואסאנות משותפות ונפרדות לכל אחד. את הכלים שתקבלו תוכלו לקחת לאחר מכן לתרגול בבית ביחד או לבד, ושוב – אין שום בצורך בניסיון קודם, רק הביא אתכם ביגוד נוח.

עוד המון רעיונות נוספים

יש לנו עוד שלל רעיונות מגניבים עבור דייטים מקוריים, המתאימים לכל גיל ולכל תרגיל. למשל, אם החלטתם לעשות דייט בלי לצאת מהבית, בתוך האינטימיות הכי פרטית שלכם – תוכלו להזמין מאיתנו מארז לדייט קולנוע ביתי. תוכלו להזמין גם סדנת ציור אינטואיטיבי בזום, סדנת יצירה לזימון השפע, סדנת חזון זוגי מוקלטת, סדנת מקרמה זוגית, סדנת ויטראז’ זוגית, ועוד. את ההזמנות תוכלו לעשות בקלות דרך האתר, ובכל שאלה ועניין אפשר לפנות אלינו בטלפון 050-3366798.

שיתוף

רגע לפני שאתם יוצאים, בואו נשמור על קשר

הצטרפו עכשיו לקהילת I do ואנו נשלח לכם אחת לשבוע משימות, טיפים והמלצות לזוגיות קרובה ומלאת משמעות ואהבה ❤