איך עובדים עם ערכת i do בזמן סגר

יהלי ברסון

זוג-שותה-קפה-ומתנשק-1

קניתם את ערכת i do כדי לצאת קצת מהשיגרה השוחקת והסגר סידר לכם תוכניות אחרות?
רוצים דרך לשחק עם הערכה גם בזמן הסגר לייצר לכם רגעים של זמן איכות משובח ולשמור על זוגיות שפויה ומהנה? אם כך זה הפוסט בשבילכם!

זה נכון שערכת I do בחלקה הגדול נותנת לנו רעיונות לדייטים מחוץ לבית ומפנה לחוויות במקומות שככל הנראה סגורים כעת … אז איך בכל זאת אפשר לשחק עם ערכת I do בזמן שהכל סגור סביבינו?

אני ובן זוגי מצאנו דרך יצירתית שעוזרת לנו לשמור על זמן איכות מופלא והפתעות גם בזמן הסגר,לרענן את השיגרה השוחקת, להתקרב ולהמשיך להינות ביחד והאמת שזה ממש פשוט!

מוכנים?  אז ככה….

יצירתיות היא שם המשחק!​ערכת I do בנויה מחוויות שניתן לחוות יחד מחוץ לבית וגם מחוויות שניתן לחוות בתוך הבית או סביבו כך שבזמן הסגר תוכלו לשחק עם הערכה באופן הבא:

 חוויה מתאימה – אחד מכם שולף מעטפה מהערכה. אם היא מתאימה גם לימי הסגר הוא מוציא אותה לפועל בדיוק כפי שהיא וביום הדייט מתחלפים והצד השני שולף מעטפה חדשה מהערכה ומתחיל לתכנן את החוויה הבאה…

חוויה חצי מתאימה – אם שלפתם מעטפה והכרטיסיה לא ממש מתאימה לימי הסגר קחו רגע לחשוב איך אפשר בדרך יצירתית להתאים אותה לימי הסגר להפוך אותה לחוויה ביתית מגניבה ובכל זאת להוציא אותה לפועל.
לדוגמא: אם יצאה כרטיסיה של חוויית סרט ופופקורן בקולנוע ניתן להמיר אותה בקלות לסרט ופופקורן בבית – ולייצר חוויית קולנוע בייתית ומפתיעה 😊

i do מהניסיון שלנו – הדייטים בזמן הקרוב יהיו בבית או סביבו ולכן מומלץ להשקיע בהם כאילו יצאתם לחוויה מחוץ לבית. התארגנו והתבשמו זו למען זו, סדרו את הבית לפי החוויה שהכנתם, הדליקו נרות, שימו מוסיקה ונסו למצוא דרך להפתיע את החצי שלכם עם החוויה על אף שהוא רוב הזמן בבית איתכם. המטרה לפנק ולהכין לכם משהו קצת אחר מכל יום – עשו את זה בכיף 🙂

החוויה לא מתאימה בכללהינה הטוויסט שלנו :
במידה ויצאה כרטיסיה שאתם לא מוצאים שום דרך לבצע אותה בזמן הסגר יש לכם 2 אופציות:

  1. להחזיר את הכרטיסיה לערכה ולשלוף מעטפה חדשה
  2. או להיכנס למאגר הרעיונות שכתבתי לכם לזמן הסגר לבחור רעיון אחד מתוך הרשימה מבלי שהחצי השני שלכם יודע מהו ולארגן אותו עבור שניכם😊

** בשאר כללי המשחק אין שינויזיכרו – זה לא משנה מהי החוויה העיקר לעשות אותה ביחד !

 מאחלת לכולנו סגר קל וגם מהנה של ביחדheart

שיתוף

בין שיגרה לתשוקה

“אבל אני אוהב להיות בבית עם התה והלימון והספרים הישנים כן, אני אוהב להיות בבית עם אותה האהובה ועם אותם ההרגלים אוהב להיות בבית”

רגע לפני שאתם יוצאים, בואו נשמור על קשר

הצטרפו עכשיו לקהילת I do ואנו נשלח לכם אחת לשבוע משימות, טיפים והמלצות לזוגיות קרובה ומלאת משמעות ואהבה ❤