משחקי זוגות בטלפון

smiling-couple-sitting-couch-with-phones-adorable-young-woman-holding-smartphone

משחקים לזוגות בטלפון הנייד

הטלפונים הניידים כבר הפכו מזמן לחברים הכי טובים שלנו (לפחות מקום ראשון אחרי בן הזוג), והם מלווים אותנו לכל אורך היום בעבודה ובבית. אז למה לא לקחת את החברים שלנו ולתת להם להשתתף בערב זוגי, כדי שיכניסו קצת אקשן והתלהבות אבל עדיין ישמרו על חיבור? אז כן, יש משחקים לזוגות בטלפון שאפשר ליהנות מהם ביחד.

זוגיות בעולם נייד

רגע לפני שנציג כמה משחקים לזוגות בטלפון אולי כדאי להגיד מילה על הנייד והזוגיות שלכם. למרבה הצער, טלפונים חכמים הם המצאה כל כך טובה, עד שלרבים מאיתנו נדמה שכבר אי אפשר בלעדיהם. יותר מכך, נדמה שתשומת הלב שלנו נשאבת אליהם בכל רגע, עם כל צפצוף, צלצול והתראה, ותמיד יש עוד תמונה לראות, עוד פוסט לשלוח, עוד חדשות להתעדכן בהן ועוד סרטו ולראות. ואם תודו על האמת, לפעמים זה בא על חשבון תשומת הלב שיכולה הייתה ללכת לכיוון בן הזוג. אין פלא איפה שמטפלים זוגיים רבים שומעים בקליניקות את התלונה – “היא בוגדת בי עם הטלפון שלה”.

אז כמו עם כל המצאה מעולה אחרת, זה לא עניין של טוב או רע אלא פשוט של אופן השימוש, של מציאת האיזון הנכון והפקת המיטב מהנייד שלכם בלי לעבור את הגבול. מצד אחד, ממש לא כדאי לתת למסך להפוך לחוצץ ביניכם ולהיתקע שעות על גבי שעות בתוך עולם צבעוני ומרתק בגודל כמה סנטימטרים. אבל מצד שני, אבל גם לרתום את המגניבות של הסמארטפונים דווקא כאמצעי לחיזוק הקשר – החל במסרונים שאתם שולחים זה לזה ועד למשחקים שאפשר לשחק ביחד.

כמה המלצות על משחקים לזוג בנייד

בחנויות של גוגל ואפל תוכלו למצוא מגוון רחב של משחקים שניתן לשחק בשניים על מכשיר אחד, או משחק אחד על שני מכשירים שונים בו זמנית. כך למשל, אם בא לכם לגוון ערב זוגי בבית ולהכניס קצת פאן, תוכלו להוריד לאחד הניידים שלכם משחק הוקי אוויר שמגיע בכמה ורסיות. אחרי שהורדתם, כל מה שצריך לעשות הוא להניח את הטלפון על השולחן, ולהתחיל לדחוף את הדסקית – כל אחד מהצד שלו. אפשר גם לקבוע שבכל פעם מי שמפסיד צריך לשתות כוסית יין בשביל להכניס עוד תיבול.

ואם אתם רוצים לשחק על שני מכשירים, תוכלו לשחק משחק חלליות בסגנון קלאסי עם סנכרון אוטומטי בין המסכים. כך, כל אחד שולט בחללית שלו על ידי הנעת המכשיר הנייד, אשר משנה את המצב מיידית במכשיר האחר, בעודכם נלחמים בחלליות שתוקפות אתכם וגם אחד בשני. אפשרות יותר רגועה היא פשוט להוריד את המשחק הידוע “צוללות” לכל אחד מהסמארטפונים שלכם, ואתם בטח זוכרים: עליכם להציב את הצי שלכם ולאחר מכן להתחיל לנחש ולפגוע בצי הצוללות של השני.

עוד הרבה משחקים אחרים

מלבד האמור לעיל, יש עוד הרבה משחקים לזוגות בטלפון. תוכלו למשל לשחק בתורות משחקים פשוטים כמו קנדי קראש, להוריד את אפליקציית אלאדין שמשחקת אתכם 21 שאלות לניחוש דמות שבחרתם, או להוריד לאחד המכשיר את המשחק ידיים אדומות שבו כל אחד צריך ללחוץ ולחמוק בזמן מהיד של היריב. ולבסוף, נזכיר שאת ערכת i do שלנו ומארזים נהדרים לערב זוגי תוכלו להזמין בקלות דרך האתר, ובכל שאלה אפשר לפנות אלינו בטלפון 050-3366798.

שיתוף

רגע לפני שאתם יוצאים, בואו נשמור על קשר

הצטרפו עכשיו לקהילת I do ואנו נשלח לכם אחת לשבוע משימות, טיפים והמלצות לזוגיות קרובה ומלאת משמעות ואהבה ❤