איך להנגיש את הערכה לבן/בת הזוג

photo03

איך אגרום לבן הזוג שלי לשתף פעולה?  זו שאלה שאני מקבלת הרבה. אף אחד לא אוהב שמראים לו את הקושי ואיפה הוא צריך להשתפר. והרבה פעמים במקום לעשות טוב כמו שתכננו זה יוצא לא משהו…  ולכן ריכזתי לכם כמה טיפים מהניסיון שלנו להנגשת ערכת i do לרענון השגרה הזוגית לבן הזוג:

*התוכן כתוב בלשון נקבה אך כמובן שמתאים לשני המינים

  בחרי זמן מתאים  לתת מתנה. זמן ששניכם לבד, אולי בשעות הערב כשהילדים כבר ישנים. זמן שקט ששניכם פנויים.

  הקדמה – לפני שאת מגישה לו את המתנה שתפי אותו בתחושות שלך. דברי על חשיבות הזוגיות שלכם בעינייך. דברי על החיובי בקשר שלכם, תגידי לו כמה הוא חשוב לך וכמה חשוב לך לשמור על הזוגיות שלכם

  אני מתגעגעת אליך – דברי על הכאב שלך בזוגיות. אם זו השגרה השוחקת, אם זה שאתם לא יוצאים כמו פעם

  שאלה של גישה – שימי לב איך את אומרת לו את הדברים. במקום אנחנו כבר לא יוצאים כמעט. אפשר לומר משהו כמו, חשוב לי שנצא יותר. במקום לומר אתה לא עושה בשבילינו יותר, אפשר לומר – אני רוצה שנעשה יותר למען הזוגיות שלנו שנרגש שנפתיע זה את זו שוב.
זכרי, הגישה שלך תביא בד”כ גישה תואמת מצידו.

  מה דעתך על זה? תשאלי אותו לדעתו, והקשיבי למה שיש לו לומר. אולי תגלי שיש לכם אינטרס משותף. שגם הוא רוצה להתקרב, שגם הוא רוצה לעשות ולשנות.

  קניתי לנו מתנה לשנה החדשה – שתפי אותו בהתלהבות כמה חשבת עליכם כשראית את הערכה. וחשבת שאולי זה יוכל לעבוד לכם. הציגי את הערכה כפיתרון אפשרי לצורך שלכם. דברי על הגעגוע לתחילת הקשר שלכם, על כמה חשוב לך שתבלו ביחד
** חשוב לא לומר שקנית את המתנה רק לו… אלא לזוגיות שלכם. זה עובר אחרת.

  כרטיס ברכה – לפעמים מילה קטנה עושה את כל ההבדל… תכתבי לו מה את מאחלת לכם לשנה החדשה. איך היית רוצה שהיא תהיה בשבילכם. ותוסיפי כמה את אוהבת ומעריכה אותו ואת הזוגיות שלכם.

  סקרנות משותפת – תני לו לפתוח את הערכה וביחד תקראו את הכללים. תתרגשי איתו לקראת הדרך החדשה. תקבעו לכם כללים שמתאימים לכם. אם עולה התנגדות לאחד או יותר מהכללים תבדקו ביחד, אולי יש משהו שיוכל להתאים לכם יותר, ושנו.

  תשלפי מעטפה ראשונה בעצמך – נתינה מביאה נתינה.

  זוהי רק דרך אחת, ויש עוד כל כך הרבה דרכים. מצאו את הדרך המתאימה לכם ולזוגיות שלכם ורק זכרו שהמפתח נמצא בגישה.

שיתוף

בין שיגרה לתשוקה

“אבל אני אוהב להיות בבית עם התה והלימון והספרים הישנים כן, אני אוהב להיות בבית עם אותה האהובה ועם אותם ההרגלים אוהב להיות בבית”

רגע לפני שאתם יוצאים, בואו נשמור על קשר

הצטרפו עכשיו לקהילת I do ואנו נשלח לכם אחת לשבוע משימות, טיפים והמלצות לזוגיות קרובה ומלאת משמעות ואהבה ❤