מארגנים הפתעה לאירוע מיוחד של בן/בת הזוג

יהלי ברסון

אישה צבועה

בקרוב יש לבן/בת הזוג שלכם יום הולדת? או אולי יום הנישואין מתקרב ואתם רוצים לפנק  בהפתעה מיוחדת ובלתי נשכחת? זה הפוסט בשבילכם 🙂

לי ולבעלי יש מסורת של שנים, כבר מתחילת הקשר, אנחנו תמיד מפתיעים זה את זו בימי ההולדת. כמפתיעה סידרתית, תמיד כשמגיעה יום ההולדת שלו מתחילה אצלי חגיגה של יצירתיות שאני חייבת להביא לידי ביטויאז מאיפה מתחילים? זה נכון שתמיד אפשר לקנות מתנה פיזית מעניינת או כזאת שאני יודעת שהחצי שלי צריך אבל לרוב אני מעדיפה לייצר לנו חוויה משותפת למשך יום או יומיים שלמים כזאת שתפתיע ותרגש אותו ותהיה זכורה לעוד הרבה זמן.

אז שנתחיל??

שלב ראשון – חישבו על הקונספט המתאים:

כל אחד אוהב משהו אחר בתקופות שונות בחיים. אחד אוהב פעילויות אקסטרים בעוד השני בכלל אוהב להירגע בספא מפנק, אחד אוהב טבע בעוד אדם אחר יותר יתחבר לנוף עירוני.
אני מאמינה שבכולנו יש את כל החלקים והכל קשור לטיימינג. ולכן אני תמיד שואלת את עצמי מה אני חושבת שהכי מתאים לו דווקא בתקופה הזאת? מה יכול דווקא עכשיו לשמח אותו מאוד?
לדוגמא: לפני שנתיים, אליה (הילדה השניה המופלאה שלנו ) הייתה בת חצי שנה. שנינו היינו בתוך טירוף ההורות, העברנו לילות ללא שינה והימים שלנו היו באמת טרופים. היינו בתוך הטירוף היומיומי, כמעט שלא יצאנו או פגשנו חברים בתקופה הזאת  ולכן חשבתי שיהיה נכון לייצר לנו חוויה של רגיעה מיוחדת. כזאת שתעניק לנו חוויה של חופש בתוך הביחד ותעזור לנו למלא מצברים.
אז הקונספט במקרה הזה היה להעביר תחושת חופש ורגיעה

שלב שני – תקציב ואמצעים:

לפני שאני מתחילה להניע את הרעיון עצמו אני קובעת מהו התקציב שמתאים לנו להוציא על אירוע מסוג זה וגם כזה שנכון לנו לאותו הזמן. מהניסיון שלי כשלא קובעים תקציב מראש אפשר בלי להתכוון להגיע לעלויות מטורפות ולהיכנס לברוך כלכלי שלא התכוונו אליו ולא משנה כמה האטרקציה מהממת, אם אנחנו לא יכולים להרשות לעצמינו אותה זה פשוט לא שווה את זה. (לפחות לא מבחינתינו) ולכן חשוב לקבוע תקציב ולמצוא את האטרקציות המתאימות לפיו.
אני גם מאמינה שכאשר מניחים את התקציב שיש לנו מול העיניים נצליח למצוא את האטרקציות שהכי מתאימות לנו.

שלב שלישי – התכנון לפי הקונספט

זה השלב שאני הכי אוהבת כי בשלב הזה אני בעצם מתחילה לדמיין את היום שלנו מתחילתו ועד סופו ובעצם מתחילה לפעול 🙂 ככה למשל אם נלך על הדוגמא מהסעיף הראשון, רציתי לייצר לנו תחושה של חופש ורגיעה.

התחלתי לחשוב מה יכול להעניק לבן הזוג שלי את תחושת החופש שכל כך הייתה חסרה לו בתקופה ההיא… שאלתי את עצמי מתי ואיפה יכולנו להרגיש תחושה שכזאת באמת? ומיד עלתה בי העיר ירושלים, העיר ששנינו גדלנו בה, העיר בה הכרנו ובה מצויות כל החוויות שחווינו בתקופת הנערות וגם בבגרותינו המוקדמת. תקופה ללא מחוייבויות, שכל הדאגות שלנו הסתכמו ב-לאן אני יוצא היום בערב ועם מי? תקופה של חופש אמיתי! דמיינתי אותנו מסתובבים ברחובות העיר, היכן שהיינו מסתובבים אז ועלתה בי תחושה של שובבות ופרפרים בבטן מהתרגשות. שם כבר ידעתי, את היום הולדת הזה אנחנו נעשה בירושלים!

עכשיו התחלתי לתכנן לנו את היום המיוחל, איך הוא עומד להתחיל, לאן נלך? מה נעשה בדיוק?
ידעתי שרציתי להיות במרכז העיר בירושלים כי משם יש לנו המון זכרונות שמעבירים את תחושת החופש, וידעתי שאני לא רוצה להסתובב עם רכב בגלל מצוקת החניה הזכורה לי. ולכן חיפשתי לנו מלון מפנק במרכז העיר, כזה שיתן מענה גם מבחינת המיקום, שנוכל לטייל להנאתינו בכל זמן שנרצה ולחזור אליו כשנרצה לנוח וגם מבחינת החוויה שהוא מציע. ידעתי שאני מחפשת משהו מרגיע וחשבתי שיכול להיות נפלא לסגור לנו חבילת ספא מפנקת שתעזור לנו לתחושת ההירגעות.

מצאתי את מלון קראון פלאזה במרכז העיר, מלון מפואר רב קומות עם חבילות ספא מפנקות ומיקום פגז במרכז העיר. והתחלתי לחפש לנו דילים ללילה. מהר מאוד מצאתי דיל מגניב ללינה וארוחת בוקר שעומד בתקציב ששמתי לי מראש. ראיתי שנשאר עוד תקציב (אני תמיד משאירה עוד תקציב כי אני יודעת שזה אף עם לא מסתכם רק בלילה במלון) ומיד אחרי שסגרתי התקשרתי גם לספא של המלון לברר לנו מחירים. בגלל שהייתה לי זרימה עם מנהל הספא שענה לי לטלפון סגרתי איתו שינסה לשדרג לנו את החדר לחדר עם מרפסת ובתמורה אנחנו נסגור חבילת ספא זוגית אצלו. תוך שעה כבר סגרתי לנו ספא מפנק עם שהות בג’קוזי פרטי מיד לאחר הטיפולים וקיבלתי את השדרוג שביקשתי ואפילו בקבוק יין וכל זה עמד בתקציב ואפילו נשאר לי עוד:)

שלב רביעי – תכנון הפרטים האחרונים והחוויה:

עכשיו כשכבר סגרתי לנו את המלון ואת הספא התחלתי לתכנן את היום שלנו. ובגלל שאני פריקית של הפתעות ורציתי שלאורך כל היום יהיו עוד ועוד הפתעות ככה תכננתי אותו.
לצורך תכנון היום, אני הולכת בראש לאותו היום ושואלת את עצמי מה סדר הדברים? איך עומד להיראות היום? מתי נגיע למלון? מתי הטיפולים של הספא? מתי נאכל? איפה? והכל בהתאם לקצב ולאווירה שאני רוצה לייצר לנו. וכמובן דואגת לכל הפרטים (סידור לילדות, ארוחות, בילוי ערב, והפתעות נוספות…) אני מאמינה שככל שאני מדמיינת את השלבים של היום ככה אני מייצרת לנו חוויה מדויקת יותר ויכולה לייצר הפתעות לאורך הדרך:)

וכך היה… 
התעוררנו בבוקר  ונסענו ישר לבית המלון שם שמנו את החפצים שלנו בשמירת החפצים ויצאנו לאכול ארוחת בוקר נפלאה במרכז העיר. בשלב זה, בעלי עדין לא יודע שסגרתי לנו לילה במלון, הוא חושד שאולי יהיה יום ספא… יצאנו רגלית, בלי לחפש חניה, ובלי הפקקים. רק אני והוא ורחובות ירושלים וחיפשנו לנו את ארוחת הבוקר המושלמת. עברנו בסמטאות הילדות שלנו ונשימה גדולה נכנסה פנימה. נכנסנו למסעדה “תמול שלשום” בסמטאות נחלת שבעה. מסעדה הכי ירושלמית שיש ואכלנו שקשוקה משוגעת! האווירה הייתה נפלאה, מיד החלו לצוף כל מיני זכרונות מהילדות לשנינו, הוא שיתף אותי שבחיים הוא לא חשב שיעביר חופשה בירושלים וכל כך שמח שנסענו דווקא לשם. אחרי ארוחת הבוקר הגענו למלון שוב, החלפנו לבגדי ים וירדנו להתפנן בבריכה ואחריה קיבלנו כל אחד מאיתנו עיסוי מפנק שאותו סיימנו בג’קוזי פרטי שעזר לנו לחווית הירגעות לא פחות ממושלמת.לאחר העיסוי קיבלנו את החדר. הופתעתי לגלות שהבחור מהספא שידרג לנו את החדר לחדר הכי מפנק במלון! בקומה 22 עם מרפסת ענקית ונוף לכל ירושלים!! שנינו היינו בעננים (תרתי משמע) 🙂

הגענו לחדר בצהריי היום, ישבנו במרפסת, נהננו בנוף והרגיעה שבגוף שתינו כוס יין לבן ונשמנו את החופש הזה עמוק לתוכינו. כל כך היינו צריכים את זה.
בשלב מסויים בעלי נכנס להתקלח ובדיוק בזמן הזה הגיע השליח של הפיצה שהזמנתי לנו למלון מראש… כן , ידעתי שנהיה רעבים וגם נהיה עייפים אחרי הספא כדי לצאת שוב ולחפש לנו משהו לאכול ולכן היה לי חשוב לייצר לנו חוויה מושלמת ולהזמין לנו משהו מפנק למלון. לא נשאר תקציב גדול ולכן החלטתי ללכת על פיצה אבל לא סתם פיצה, אלא פיצה צ’יליס שהיא פיצה מספר אחת בירושלים! לפחות הייתה בזמנים שלנו… עם הפיצה הזאת היינו מסיימים כל בילוי כשהיינו צעירים והבחירה בה השלימה את תחושת הנוסטלגיה:)

אז אחרי הפיצה והספא באמת היינו עייפים ונכנסנו לנוח במיטה הסופר מפנקת של החדר המשודרג שלנו. פתאום חוויית שינה ללא הפרעות, ללא יקיצות וללא קריאות של “אימא” “אבא” בחלק הכי טוב בחלום… התעוררנו בשעות הערב התארגנו ויצאנו לשוק מחנה יהודה שיתן לנו בוסט של חוויה ירושלמית אמיתית! כשהגענו למסעדה שהזמנתי לנו כל החברים של בעלי חיכו לנו… כן, שיתפתי אותם מראש שאנחנו מבלים בירושלים ושהוא ממש ישמח לראות את כולם ולחגוג יחד את יום ההולדת. בעלי היה בעננים! כל כך הרבה זמן שהוא לא בילה עם החברים שלו וזה היה מפגש מרגש ומופלא!
אחרי ארוחת הערב טיילנו בשוק, טעמנו, שתינו, רקדנו, ועישנו נרגילה. ממש חוויה ירושלמית נוסטלגית ומרגשת.
כשהסתיים הערב חזרנו לחדר המפנק שלנו במלון, שם הוצאתי לנו חטיפים ששנינו מאוד אוהבים וישבנו במרפסת עד השעות הקטנות של הלילה, דיברנו שתקנו, התחבקנו ובעיקר הרגשנו את החופש והרגיעה שכל כך היינו צריכים:)
בבוקר התעוררנו לארוחת בוקר מפנקת שהיה למלון להציע וחזרנו הביתה מרוצים, רגועים ועם חוויה שלא נשכח לעולם.

לסיכום, אירוע יום הולדת או יום נישואין לא חייב להיות דרמטי, הוא יכול להשאיר חותם דווקא מתוך הפשטות והספונטאניות. אבל אם רוצים להפתיע, מומלץ לתכנן את הדברים מראש כך שהחצי שלכם יוכל להתמסר בקלות ולדעת שדאגתם להכל ואחרי כל ההכנות לכם רק נשאר להתמסר בעצמכם לחוויה המגניבה שהכנתם ולהתרגש ביחד עם החצי שלכם:)

שיתוף

רגע לפני שאתם יוצאים, בואו נשמור על קשר

הצטרפו עכשיו לקהילת I do ואנו נשלח לכם אחת לשבוע משימות, טיפים והמלצות לזוגיות קרובה ומלאת משמעות ואהבה ❤