מקומות אינטימיים לפיקניק

IMG-20220710-WA0013

מקומות אינטימיים לפיקניק

אין זה משנה אם אתם נשואים כבר עשר שנים (או יותר) או שמערכת היחסים שלכם די בתחילתה – כל קשר זוגי צריך קצת תחזוקה. ולא, לא צריך להתייחס אל “התחזוקה” הזאת בתור עוד משימה או מטלה מתחומי העבודה או גידול הילדים. לתחזק את הזוגיות, להעשיר אותה, להתרגש ולבלות ביחד – זה כיף! גם אם לאחרונה קצת שכחתם איך זה מרגיש כי לא מצאתם את הזמן, או שהאושר הזוגי קצת נדחק אחורה בסדר העדיפויות. אבל טוב מאוחר מאשר אף פעם, ואם הגעתם אל הנקודה הזו – במאמר הבא נביא כמה הצעות לפיקניק שייתנו לכם שעה או שעתיים טובות ואינטימיות.

פיקניק זה לא ארכאי!

לפני שנציג מספר מקומות אינטימיים לפיקניק חשוב לומר משהו: ממש לא מדובר בפעילות ארכאית ומיושנת. זוהי קלאסיקה רומנטית שבהחלט עובדת לכל גיל ולכל תרגיל. התפאורה השלווה והיפהפייה של הטבע יכולה לחדור ולחלחל גם אל לבבות שקצת התרגלו אחד לשני לאחרונה, היא מרחיבה את הריאות, פותחת את העיניים ופשוט עושה לנו נעים על הנשמה. לכך מצטרפים כמה מטעמים שהכנתם מראש, בין אם הזמנתם מאיתנו את המארז שלנו, הכנתם בעצמכם או הזמנתם מזון מוכן ממקום אחר. האינטימיות, הטעם הטוב, הקרבה אחד לשנייה והעובדה שזה רק אתם ביחד בתוך הבועה שלכם – כל אלו יוצרים חוויה מהנה, מרגיעה ומגבשת.

מקומות חביבים לפיקניק אינטימי

אחד היתרונות של פיקניק בים או בחורשה הוא שלא צריך להשתולל: זוהי “תחזוקה” של הזוגיות שאינה כרוכה בהוצאות גבוהות, בפינוי של המון זמן משאר ענייני היום או בנסיעה ארוכה. כל העניין הוא לשמור את זה פשוט, ממש כמו הטבע, רק בכל זאת כדאי להתארגן שיהיה טוב ונוח עם מחצלת או שמיכת פיקה, תרמוס עם קפה או תה, כיסאות נוח אם אתם מעדיפים, יין טוב וכן הלאה. ומה שעדיף הוא שלשעת הפיקניק תשימו את הסלולרי על שקט או פשוט תכבו אותו, שיהיה לכם רגע להתנתק מכל מה שמסביב ולהתחבר אל מה שבאמת חשוב.

כמובן שהמלצות על מקומות אינטימיים לפיקניק משתנות מזוג אחד למשנהו, ולו בשל הסיבה שאתם מתגוררים במקומות שונים בישראל. לכן נביא כמה הצעות כלליות ונתחיל כמובן עם פיקניק בים שתמיד מוביל ברומנטיקה.

  • חוף הים – בקיץ עדיף להגיע לחוף לקראת שעת השקיעה וזאת באחד מימות החול ולא בסוף שבוע כשהחופים מאוד עמוסים. בעונות אחרות – שימו לב שמזג האוויר יהיה נוח ונעים מבחינת רוחות וטמפרטורות. כדאי לחפש חוף שיש בו פינות יותר אינטימיות, כמו מפרצונים או צוקים שיחביאו אתכם מהעין.
  • פארקים – כן, אפשר גם בפארק ציבורי למצוא מקומות אינטימיים לפיקניק, כשהעדיפות היא לפארקים יותר רחבי ידיים וצמחייה, במקומות פחות סואנים.
  • חורשות – אפילו אם אתם עירוניים בוודאי תצליחו לאתר חורשה כלשהי במרחק נסיעה סביר. תפסו איזה שביל עם הרכב והרחיקו מהכביש הראשי, עד שהנקודה האינטימית שלכם פשוט תגלה את עצמה.
  • נחלים – בשנים האחרונות נעשו הרבה עבודות שיקום על נחלים באזור המרכז וכנראה תופתעו לגלות שנחל שזלזלתם בו מציע עכשיו פינות חמד חבויות ליד קול פכפוך המים. כמובן שאם אתם מתגוררים באזור הצפון לא תתקשו למצוא נחלים כאלה.
  • פשוט לצאת החוצה – כל מקום שקט ונעים בטבע יכול להוות מצע נכון לפיקניק בשניים, פשוט לצאת מהעיר ולהיכנס למשל למטע, פרדס, שדה או כל שטח אחר. זכרו: זה פחות המקום ויותר הכוונה שמאחורי הפיקניק.

למעבר לסלסילאות הפיקניק היוקרתיות שלנו לחצו כאן>>

שיתוף

איך הכל התחיל

אחרי 8 שנים של ביחד, גם אני ובן זוגי נשאבנו לשגרה השוחקת ולמירוץ החיים. עם עבודה, שתי בנות, מטלות בית

בין שיגרה לתשוקה

“אבל אני אוהב להיות בבית עם התה והלימון והספרים הישנים כן, אני אוהב להיות בבית עם אותה האהובה ועם אותם ההרגלים אוהב להיות בבית”

5 קטנות לאהבה גדולה

כשמתחילים לצאת ביחד והאהבה בוערת בנו אנחנו מרגישים וגם מקווים שזה לעולם לא יגמר. שתמיד נסתכל בעיניים, שנפתיע זה את

רגע לפני שאתם יוצאים, בואו נשמור על קשר

הצטרפו עכשיו לקהילת I do ואנו נשלח לכם אחת לשבוע משימות, טיפים והמלצות לזוגיות קרובה ומלאת משמעות ואהבה ❤