סדנה זוגית בטבע גליל מערבי

סדנאות זוגית בטבע אביב

לגלות את הזוגיות מחדש עם סדנה זוגית בטבע

מתי לאחרונה עשיתם משהו אמיתי בשבילכם ובשביל הזוגיות שלכם? מתי עצרתם את החיים ואת השגרה הבלתי פוסקת ועצרתם להרגיש ולגלות את הקסם שמעבר? תרשו לעצמכם להתפנק עם סדנה זוגית בטבע,צפון הארץהוא מיקום מושלם לחוויה משותפת שונה מהרגיל שתפגיש אתכם עם הזוגיות שלכם וגם עם עצמכם. סדנה זוגית בטבע נוף הגליל תמלא את הזוגיות שלכם באנרגיות חדשות ותעזור לכם לרענן את הקשר באמצעות מסע ייחודי מסוגו, משחרר ומפתיע. כל זאת, דרך תהליך מופלא בו תוכלו לבדוק את מה שאתם רוצים לשמר ואת מה שהייתם רוצים לשפר, כמובן באמצעות כלים פרקטיים שתקבלו להמשך הדרך הזוגית.

נכון, זו לא עוד חוויה שגרתית זוגית, כמו, מסעדה, חדר בריחה ועוד. לכן היו ערים לרגשות העולים בכם, מחד גיסא, אתם עשויים לחוות חששות רבים עקב אי הידיעה לקראת העומד להתרחש. ומאידך, ההתרגשות רק תעלה ותתעצם. זכרו, ההחלטה הטובה ביותר במקרה זה היא לזרום ולהתמסר אל החוויה שתותיר בכם זיכרונות שלא ישכחו.

סדנה זוגית בטבע גליל מערבי מתקיימת ביער קסום בכפר אדמה או בקרית טבעון. תוך סיפורו האישי של המנחה, נוצר הקשר הראשוני המאפשר לזוג לקבל מענה לשאלותיו ולאט לאט להתמסר אל התהליך. בהמשך, תיחשפו למשימות אישיות וזוגיות המבוססות על החיבור אל העצמי והחיבור הזוגי דרך עוצמות הטבע. אז הנה ההזדמנות שלכם לחוש את הזרמים שמושכים אתכם אחד לשני, לצד מרחב מופלא של חוויה אישית של כל אחד בנפרד. כשכל צד מאפשר לאחר מקום להאיר ולבטא את עצמו, הוא מצליח לפתוח את לבו, כלפי עצמו וכלפי הזוגיות שלו. זו ההזדמנות לגדול אל תוך הרגע מהמקום הכי פשוט ואותנטי, להתמסר, להתחבר, להשתחרר ולהרחיב את הלב.

אז בואו להעשיר את הזוגיות ולהתמסר עם המנחה אייל שסוחף את הזוגות ברגישות מופלאה ומאיר להם את הדרך. כך, ניתן להבין מה מקריבים למען הזוגיות, כמה סומכים על הצד השני וגם מה חסר ומה אפשר לשנות. בואו לגלות את היכולת להקשיב אחד לשנייה, גם ללא הצורך במילים עם המנחה המתמחה בבניית סדנאות זוגית בטבע- אביב זו העונה המושלמת לקיום סדנה זו, על אף שניתן בכל העונות.

צרו עמנו קשר במספר 050-3366798.

שיתוף

אהבה בימי קורונה

הקורונה נכנסה לחיינו במהירות וללא היסוסים וחוסר הוודאות מביא איתו  לחצים וחרדות, מחשבות, רגשות וקשיים שמלווים את היומיום. במצב כזה

רגע לפני שאתם יוצאים, בואו נשמור על קשר

הצטרפו עכשיו לקהילת I do ואנו נשלח לכם אחת לשבוע משימות, טיפים והמלצות לזוגיות קרובה ומלאת משמעות ואהבה ❤