סדנת ציור זוגית תל אביב

סדנת ציור זוגית

להביע אהבה על קנבס בסדנת ציור זוגית

מחפשים דרך מקורית לעורר את הזוגיות שלכם? מחכים בנירות לקחת הפסקה ממרוץ החיים, מהמטלות של הבית ושל העבודה ולעשות משהו בשביל עצמכם ובשביל הקשר הזוגי שלכם? זו ההזדמנות להתנסות בחוויה של סדנת ציור זוגית- גם אם אתם הכי בעניין של יצירה ואומנות וגם אם ציירתם את הציור האחרון שלכם בגיל גן. זה בהחלט לא משנה. מדובר למעשה בסדנה רומנטית שתיחלץ את הזוגיות שלכם מהשגרה השוחקת וחסרת הריגושים- אפשר להעניק אותה בתור מתנה מרגשת ליום הולדת או יום נישואין וגם סתם כך, כבילוי משמעותי שתזכרו להרבה זמן.

מכירים את זה שלפעמים יש תקופות סופר לחוצות ועמוסות? סדנת הציור לזוגות היא בעלת ערך מוסף ומהווה רעיון לשבור את השגרה המתסכלת ולהחזיר את הניצוץ הראשוני. זו הזדמנות לאפשר לצד השני לראות אתכם בשקיפות מלאה נטולת מחסומים. כמו כן, לאפשר לעצמכם וגם לזולתכם להתמסר לחוויה שתהווה נקודת ציון משמעותית להמשך. כדאי לדעת כי במהלך העיסוק ביצירה, הגוף נרגע ומאפשר למוח להתפתח ולהתבונן על המציאות מנקודת מבט מרעננת וחדשנית. מדובר בתהליך הנחייה במטרה להוביל לתוצאות,המשמש חוויה של יצירה משותפת המאפשרת פתיחות, קרבה והיכרות עמוקה הרבה יותר. בנוסף, סדנת הציור תשאיר לכם מזכרת מרגשת לשנים ארוכות, שהוא הציור שעמו תצאו מהסדנה ותוכלו לתלות בביתכם ולהתמלא גאווה על שיתוף הפעולה והיצירתיות הזוגית. נתחיל את הסדנה עם תכנון הציור והצבעוניות, נחליט על גודלו של הציור, נגדיר את אופיו של הציור ונדבר על המתרחש במהלך הציור.

מוזמנים ליהנות מאווירה קסומה וסוחפת של יצירה זוגית. אם אתם מתגוררים באזור המרכז, ומחפשים סדנאות ציור בתל אביב, תוכלו למצוא בקלותסדנת ציור, תל אביבקרובה למיקום הסדנה בפתח תקווה. אם אתם מחפשים סדנת ציור זוגית בירושלים או סדנת ציור בצפון ולא מתחשק לכם לעשות נסיעה ארוכה, תוכלו למצוא באתר שלנו סדנת ציור דרך הזום. כל מה שאתם צריכים זה המון מצב רוח וראש פתוח לחוות חוויה חדשה ומצבעונית, הסדנה כוללת את כל חומרי הגלם הנדרשים. אז כאמור, ללקוחות שמעוניינים לרכוש סדנת ציור, ירושלים היא מיקום המגורים שלהם, מוזמנים לשבת בנוחות בביתכם ולקבל קישור דרך הזום. צרו עמנו קשר במספר 050-3366798.

שיתוף

אהבה בימי קורונה

הקורונה נכנסה לחיינו במהירות וללא היסוסים וחוסר הוודאות מביא איתו  לחצים וחרדות, מחשבות, רגשות וקשיים שמלווים את היומיום. במצב כזה

רגע לפני שאתם יוצאים, בואו נשמור על קשר

הצטרפו עכשיו לקהילת I do ואנו נשלח לכם אחת לשבוע משימות, טיפים והמלצות לזוגיות קרובה ומלאת משמעות ואהבה ❤