כמה עולה סדנת סושי

סדנת סושי לזוגות

סדנת סושי זוגית- המתנה האידיאלית!

בשנים האחרונות המטבח האסייתי הפך לטרנד ונהיה בולט יותר ויותר. מאכל הסושי תפס תאוצה ונהיה מפורסם בעולם המערבי, על אף שנוצר בכלל במטבח היפני. נפתח עולם קולינרי שלם לא מוכר של מאכלים מעניינים ומיוחדים, לכן, הסושי סוחף אחריו מעריצים רבים.כאמור, הסושיהוא מאכל יפני שכולל אורז ומרכיבים שונים ומגוונים על פי בחירותיו והעדפותיו האישיות של הלקוח. יש סוגים רבים של סושי, מאקי הוא אחד מבניהם, המורכב מאצה, אורז ותוספת ירקות או דג נא. כמו כן, יש סושי מטוגן, סושי InsideOut, סושי ניגירי ועוד.

ישנן לא מעט סושיות ומסעדות המגישות סוגים מגוונים של סושי, אך במקביל קהל אוהבי הסושי מנסה ללמוד כיצד יש לעשות את זה במטבח הפרטי שלו. נכון, יש ספרים ותוכניות בישול רבות המלמדות כיצד לעשות זאת, אולם, אחת הדרכים החווייתיות והטעימות היא סדנת סושי בבית, חוויה יפנית מעולם אחר. הסדנה תעשיר את עולמכם ותלמד אתכם גיוון ביכולות הבישול שלכם.אז אם אתם בעניין של בילוי זוגי, ייחודי ומלמד, בואו לקחת פסק זמן מהחיים ולצאת לבלות לכמה שעות מהשגרה הלוחצת עםסדנת סושי מקצועית. זו הזדמנות נפלאה להיזכר בזוגיות שלכם ולשמר את האהבה. במהלך הסדנה תיהנו מזמן איכות משותף עם חווית טעמים סוחפת ולמידה של דברים חדשים.

בסדנה תלמדו את תהליך הכנת הסושי בשלמותו וחומרי הגלם שיש להשתמש בהם. כמו כן, טכניקות כולל הכנת אורז, חיתוך ירקות, סוגי גלגולים ועבודה עם סלמון, טונה ומגוון ירקות. כשתסיימו בהצלחה, כמובן תוכלו ליהנות מהארוחה המפנקת שהכנתם ותקבלו מנת הפתעה שהשף יכין עבורכם במתנה. השף יגיע עד פתח ביתכם עם כל הציוד הנדרש ומגוון חומרי גלם איכותיים, אתם לא צריכים לדאוג לכלום! היכונו ללמוד להכין מנת סושי מפוארת ומושקעת תוך מספר דקות.

חשוב לדעת שאנחנו מגיעים לכל מקום בארץ להעניק לכם את סדנת הסושי האיכותית ביותר, ניתן לקיים גם סדנת סושי בצפון. אז כמה עולה סדנת סושי? כנסו לאתר והתרשמו ממגוון ההנחות עבור סדנת סושי לזוגות או סדנת סושי לקבוצות. מחכים כאן עבורכם לשאלה שאלה או התייעצות, במספר 050-3366798.

שיתוף

אהבה בימי קורונה

הקורונה נכנסה לחיינו במהירות וללא היסוסים וחוסר הוודאות מביא איתו  לחצים וחרדות, מחשבות, רגשות וקשיים שמלווים את היומיום. במצב כזה

רגע לפני שאתם יוצאים, בואו נשמור על קשר

הצטרפו עכשיו לקהילת I do ואנו נשלח לכם אחת לשבוע משימות, טיפים והמלצות לזוגיות קרובה ומלאת משמעות ואהבה ❤