סדנת בירה במרכז

סדנת הכנת בירה

להתסיס את הזוגיות עם סדנא להכנת בירה

מחפשים חוויה זוגית מתסיסה ומגניבה? אוהבים בירה? הגעתם למקום הנכון!

סדנת הכנת בירה תענה על הדרישות שלכם ותספק לכם חוויה זוגית משעשעת ומרתקת, המאחדת בין כל אוהבי הבירה. זו מתנה מומלצת לחגיגות ימי הולדת, ימי נישואין, ימי כיף או סתם ככה בילוי זוגי בהכנת בירה ביתית. בסדנה זו תוכלו לטעום כמות בלתי מוגבלת של כ8-10 סוגי בירות בטעמים שונים ומעניינים, ותגלו כי בישול בירה הוא למעשה די פשוט. הידעתם שבירה מורכבת מארבעה רכיבים? גרעיני לתת, מים, שמרים וצמח כשות.

הכירו את עולם הבירה המסקרן עם סדנת הכנת בירה לזוג, בה תקבלו הסבר רחבעל חומרי הגלם אשר בעזרתם מייצרים בירה ותלמדו את ההשפעה של כל אחד מהם על טעמה של הבירה. כמו כן, תראו הדגמה מוחשית של תהליך ייצור הבירה, מה השוני בין בירה מסחרית לבירה ביתית וכמובן, תקבלו טיפים לייצור בירה בצריכה אישית ואיפה יש לרכוש את הציוד והחומרים הנדרשים על מנת להכין בבית. במהלך הסדנא תוכלו לטעום ולדגום בירה בשלבי ההכנה השונים, ובסיום תוכלו להתגאות ולהתפאר בבירה שייצרתם בעצמכם ולשחזר בעתיד את תהליך הבישול בביתכם. באירוח הבא, תוכלו לפנק את האורחים שלכם בבירת בוטיק איכותית שהכנתם.

אז בואו תטעמו סוגים שונים של בירות שנוצרו בעבודת יד עם המון אהבה והצטרפו אל ערב חווייתי ומשמח! אם אתם מחפשים סדנת בירה במרכז, הצוות המקצועי שלנו קורא לכם לסדנה חווייתית אצלנו , מוזמנים ליצור עמנו קשר במספר 050-3366798.

מחכים לכם באהבה גדולה במבשלת הבוטיק בתל אביב

שיתוף

איך הכל התחיל

אחרי 8 שנים של ביחד, גם אני ובן זוגי נשאבנו לשגרה השוחקת ולמירוץ החיים. עם עבודה, שתי בנות, מטלות בית

אהבה בימי קורונה

הקורונה נכנסה לחיינו במהירות וללא היסוסים וחוסר הוודאות מביא איתו  לחצים וחרדות, מחשבות, רגשות וקשיים שמלווים את היומיום. במצב כזה

רגע לפני שאתם יוצאים, בואו נשמור על קשר

הצטרפו עכשיו לקהילת I do ואנו נשלח לכם אחת לשבוע משימות, טיפים והמלצות לזוגיות קרובה ומלאת משמעות ואהבה ❤