רעיונות לפעילות זוגית בקורונה

יהלי ברסון

woman

מבלי שבקשנו שברו לנו את השגרה
מבלי שבחרנו סגרו אותנו יחד בבית
מבלי שרצינו טרפו לנו את הקלפים

אז מה עושים?
זה הזמן להבעיר את מנועי היצירתיות ולחשוב מחוץ לקופסא.
לפעמים דווקא הפתרון הביתי והמאולתר הוא המדויק והכייפי ביותר.
לצורך כך, סקרתי, חשבתי, בדקתי והרי לכם 10 רעיונות לבילוי זוגי משובח “קורונה סטייל”

משחקים של שניים:

זמן איכות מגניב ומצחיק שינתק אתכם לשעה-שעתיים מהשיגרה הרגילה של הבית ויעזור לכם להתקרב, לחזור קצת לילדות, לצחוק ביחד ובעיקר להינות!
כל שאתם צריכים לעשות הוא לקנות לעצמכם משחק מגניב שבא לכם לשחק בשניים:
שש-בש, קלפים, דוקים, קלפי זוגיות, 5 אבנים, מונופול, ג’נגה ג’נגה, פאזל עם מלא חלקים, ועוד כל מה שאתם אוהבים, לדאוג שהילדודס ישנים ולארגן בבית אווירה כייפית, נישנושים אהובים, כוס יין/ בירה (אפשר גם סתם קולה:)), שימו לכם פלייליסט מגניב ברקע, כבו טלפונים ופשוט התחילו לשחק!

יוצאים לטייל באוויר הפתוח:

כשההורים של בעלי מגיעים אלינו לביקור הם תמיד נשארים לישון, מה שאומר שהסלון שלנו מושבת החל מ-22:00 בלילה. אני ובעלי רק מתחילים את הערב בשעות האלה בד”כ ולכן כשלא ניתן לצאת או כשלא בא לנו להוציא כסף אנחנו אוהבים פשוט לצאת לטייל מתחת לבית ואיכשהו תמיד מוצאים את עצמינו יושבים בחצר ביה”ס ממש כמו תיכוניסטים ומדברים אל תוך הלילה…
הסגר מאפשר לנו לצאת עד 1000 מטר מהבית, לפעמים אפילו יותר וזו ממש סיבה למסיבה:) אז אם יש לכם ילדים קטנים שזקוקים לבייביסיטר אפשר לתאם עם אחת קרובה וקבועה שתגיע בשעות הערב לשעה-שעתיים ואם הילדים כבר גדולים אז כל שנותר לכם הוא לקבוע זמן, לשים עליכם ביגוד נוח ולצאת לטייל באוויר הפתוח ממש ליד ביתכם.

בד”כ כשמתחיל זמן איכות שכזה, ללא הסחות דעת וללא מסכים, גם השיח יכול להגיע לרבדים עמוקים יותר ממה שאנחנו רגילים בשיגרה היומיומית. אז אם יש לכם נושא שאתם רוצים לפתוח, שתפו, אם לחצי שלכם יש מה לומר, הקשיבו. וכמובן שאפשר גם פשוט לשתוק ולהחזיק ידיים 🙂
אפשר לשדרג את הטיול עם סלסילת פיקניק מפנקת ולעצור להפסקה קלה בנקודת תצפית מעניינת/ גינה ציבורית/ או סתם על ספסל ברחוב 🙂

ספא עד הבית:

הדייט הביתי האהוב עלי! מפני שהוא מכיל בתוכו רגיעה זוגית גופנפש, פינוק וזמן איכות משובח ביותר! את הדייט אפשר לעשות במגוון דרכים שונות ככה שתוכלו לעשות אותו מספר פעמים. לנו הוא אף פעם לא נמאס 🙂
לצורך הדייט אני ממליצה להכין מראש מספר דברים כדי שתוכלו להינות באמת מזמן איכות זוגי ללא הפרעות ולהתפנק ביחד:

– סדרו את הבית, ואת חדר השינה, ישרו את הסדינים ועמעמו את האורות לתאורה המתאימה לכם.
– ארגנו לכם ארוחת ערב משותפת שאתם אוהבים ותדאגו שתהיה מוכנה לאחרי המסא’ז (אנחנו אוהבים לאכול אחרי המסאז’ אבל אפשר גם לפני:))
– אם חורף בחוץ הדליקו את הדוד וחממו מגבות מפנקות על הרדיאטור מראש (שיהיה לכם מפנק ממש כמו בספא אמיתי אחרי המקלחת).
– שימו לכם פלייליסט מרגיע ברקע , הדליקו נרות וקטורת אם יש, מיזגו 2 כוסות יין ותדאגו להצטייד בשמן עיסוי שאתם אוהבים. (אנחנו אוהבים שמן שקדים כי הוא נייטרלי בריח שלו ומתאים לכל סוגי העור)

אחרי שארגנתם את האווירה המיוחדת לכם, העניקו לצד השני שלכם מסאז’ מפנק בן 30- דקות. ולאחר מכן התחלפו.

לאחר המסאז’ מומלץ להיכנס לאמבטיה/מקלחת משותפת  ולקנח עם ארוחת הערב השווה שהכנתם לכם כששניכם רגועים ונינוחים.

למשקיענים והעצלנים מבינינו ואם המצב מאפשר (לא בסגר כללי כנראה…) ניתן גם להזמין עיסוי עד הבית ולהפוך את החוויה ללא פחות ממושלמת!!
2 מעסים מקצועיים מגיעים עד לביתכם עם כל הציוד הדרוש לפנק אתכם בעיסוי של שעה לכל אחד. לאחר העיסוי הם הולכים ואתם יכולים להמשיך את הערב שלכם 🙂
להזמנת עיסוי עד הבית תוכלו להיעזר באתר: https://www.zman-maga.com

קולנוע ביתי :

איך דווקא בית הקולנוע, הכל כך מובן מאילו, שהיה זמין לנו בכל עת שרצינו נעלם מחיינו כבר מזמן ולתקופה ארוכה במיוחד ללא צפי ידוע מתי יחזור שוב לפעילות.
בבילוי הזוגי הזה תוכלו להנות מחוויית קולנוע משודרגת VIP – ממש אצלכם בסלון!

אז נכון שאפשר פשוט לבחור סרט ולראות ביחד, אבל לצורך חוויה משודרגת יותר וכדי לצאת מהשיגרה, שווה מעט להשקיע לפני והחוויה תהיה אחרת.
לצורך כך, סדרו את הבית והסלון וארגנו לכם א. ערב חגיגית (אפשר להזמין או להכין), בחרו סרט חדש שעוד לא ראיתם ביחד, שווה לחשוב מראש הכינו פופקורן ועוד נשינושים של בית קולנוע שיהיו זמינים לכם בזמן הסרט.אם חורף, הכינו לכם כירבולית מפנקת לשניים שתהיו קרובים במהלך הסרט.
וזהו הכל מוכן – כבו אורות – כבו טלפונים –  צפייה מהנה!

הרצאה על הבר:

כן, כן, אני יודעת שאין ברים כבר הרבה זמן ולכן הקונספט של הרצאה על הבר קצת נעלם, אבל! אפשר לגמרי לייצר חוויה שכזאת גם בזמן הקורונה בבית שלכם ובחלק מהמקרים גם ללא עלות!
אני מצאתי כאן: https://www.hamartzim.co.il/ מספר הרצאות מרתקות.

לאחר שנרשמתם סדרו לכם פינה נוחה בבית לצפייה בהרצאה ביחד, הכינו מראש 2 כוסות יין ונשנושים ליד (זיתים, פיצוחים, שניצלונים) כבו טלפונים והינה לכם דייט מעניין, קצת שונה ובין 4 קירות ביתכם

למשקיענים יותר, אפשר לקחת את הדייט שלכם גם אל מחוץ לבית, למקום יפה בטבע, בנקודת תצפית מעניינת, או אפילו בגינה הציבורית, ולהצטייד בלפ-טופ, שמיכת פיקניק יין ונשנושים:)

יוצרים אלבום תמונות משותף:

ליצור משהו חדש ביחד מעניק ליחסים רובד אחר, העבודה בשיתוף פעולה, התקשורת תוך כדי, וההנאה מהיצירה המשותפת מביאים לזמן איכות משובח של ביחד שבסופו יש גם תוצר שלכם.
בימינו נושא התיעוד הוא עניין של מה בכך, אבל בסוף כל התמונות יושבות אי שם בענן וכמעט אף פעם לא מגיעים אליהם. לאלבום יש יתרון ענק בכך שהוא מסכם תקופה או חוויה ותמיד נגיש לנו . וזה כל כך כיף מידי פעם פשוט לפתוח את האלבומים הישנים, לספר סיפורים ולהחיות אותם דרך התמונות שבחרנו.

אפשר להכין אלבום משותף מתקופה שתמיד רציתם לתעד ועדין לא יצא, לבחור תמונות ביחד, לערוך באחד אלבומי האונליין הקיימים ברשת (ממש בפשטות) לשלוח להדפסה ולהמתין שהיצירה המשותפת שלכם תגיע בדואר.

ליצירת אלבום משותף אפשר לנסות כאן: https://www.albume.co.il

ואם ביצירה עסקינן, יש עוד המון רעיונות וכיוונים לזמן יצירה זוגי שאפשר למצוא אונליין, (ציור, צביעה, פסיפס, פיסול ועוד), אולי אפילו תוכלו למצוא סדנת יצירה זוגית העומדת בתנאי ההגבלות של הקורונה ותוכלו ללכת אליה או להזמין עד אליכם.
שלל רעיונות ניתן למצוא באתר: https://il.funzing.com

מסיבת ריקודים פרטית:

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לצאת לרקוד ביחד? אני הכרתי את בן זוגי במועדון… כן, כן, היום זה נשמע מעט מוזר אבל כך זה היה. התחלתי איתו במועדון, ללא מילים… ובמשך כל הלילה רק רקדנו. בסיום הערב החלפנו שמות וטלפונים ומשם ההמשך כבר ידוע.
ריקוד משותף מאפשר לנו להרגיש את הכימיה שלנו ולתקשר ללא מילים, ליצור איטימיות ולהתקרב.
וכמובן להזיז את הגוף ולהרים את המורל 🙂

לצורך מסיבת הריקודים הפרטית שלכם, ארגנו את הבית, פנו את החלל הגדול ביותר בבית מריהוט עד כמה שאפשר וצרו לכם חלל ריקודים מגניב. הכינו לכם (מומלץ מראש) פלייליסט של סגנון המוסיקה הומעדף עליכם: פאנקי, סלסה, ים תיכוני, מוסיקה אלקטרונית, ישראלית, אינדית, ועוד כל מה שעושה לכם טוב… אפשר מוסיקה קצבית, אפשר סגנון רגוע ורומנטי לריקודי סלאו קרובים וכמובן שאפשר גם לשלב 🙂

לאוהבי האלכוהול, מומלץ להכין מראש מיני בר משקאות קטן שאתם אוהבים לשתות ביחד, כוסות תואמות, קשיות וקרח (אם יש צורך),ממש כמו במועדון אמיתי. אנחנו אוהבים גם לפנק עם זיתים ונשנושים מלוחים ליד, זה תמיד נחמד.

אפשר להתחיל את הדייט ברגוע, בשיחה “על הבר” או בסלון או על הנדנדה במרפסת ומבהמשך לקום לרקוד ביחד. כן, כן, זה יכול בהתחלה להיות מביך, כי זה רק שניכם, כי אולי לא עשיתם זאת מעולם, או אולי כי ריקוד זה כבר לא “הקטע” שלכם, אבל ברגע שתשתחררו מכל ה”למה לא”  מובטחת לכם חוויה שונה, מצחיקה רומנטית ומאוד מקרבת.

אם הסגר מאפשר או לאחר שישתחרר מעט, אפשר לקחת את מסיבה הריקודים שלכם צעד קדימה וללכת ללמוד לרקוד ביחד, סגנון ריקוד או אפילו ריקוד אחד ספציפי שתמיד חלמתם לרקוד עם מורה פרטי. ואח”כ להתאמן בבית:)
יש שלל מורים פרטיים לריקוד אונליין לפי מיקום וסגנון הריקוד המועדף עליכם, לכם נותר רק לבחור 🙂

ערב סטנדאפ ביתי :

הקורונה סוגרת אותנו בבית לתקופות ממושכות, השיגרה מתערערת, ויש המון חוסר וודאות מה יהיה מחר ומה יהיה בכלל. המצב הזה יכול להכניס את יושבי הבית ללחצים וחרדות. ערב סטנדאפ איכותי מאפשר לנו לקחת הפסקה מכל הלחצים בהם אנחנו שרויים ולהכניס אווירה מצחיקה ואחרת הביתה ולזוגיות.

לצורך הדייט שלכם, הכינו מראש סרטוני סטדנאפ של סטנדאפיסטים שאתם אוהבים (רצוי כאלה שעוד לא ראיתם) למרתון סטנדאפ של שעה-שעתיים.
הכינו אווירה ביתית נעימה, הזמינו/הכינו לכם א.ערב, אם אתם אוהבים אלכוהול, סדרו לכם על השולחן גם כוסות יין או כל משקה אחר שאתם אוהבים, שבו קרובים זה לזו, כבו טלפונים ויאללה מתחילים לצחוק!

כשהסגר ייגמר ותיפתח שוב אפשרות להתקהלות קטנה של עד 20 איש או יותר, אפשר לארגן את אותו הערב עם עוד 3-4 זוגות חברים או יותר ואפילו להזמין עד אליכם סטנדאפיסט שיעביר לכם ערב קורע מצחוק אצלכם בסלון!

ויש לי אפילו המלצה על סטנדאפיסטית קורעת מצחוק, שושי בנדבה, שתעביר לכם ערב שיפרוק את כל המתח באוויר! ממליצה לנסות לדבר איתה, לא תתחרטו: https://www.shoshi-b.co.il/blank-1

ערב בישולים ויין:

המסעדות נסגרו גם הן, ונכון שאפשר תמיד לעשות פשוט הזמנה של האוכל האהוב עליכם, אבל אם אתם כבר בבית למה לא לעשות מהאוכל חגיגה של טעמים ורומנטיקה?

בישול זוגי הוא הזדמנות נהדרת לעבוד ביחד בשיתוף פעולה, ואח”כ להינות ממה שיצרתם ביחד.
לצורך הדייט, בחרו ביחד (עדיף מראש), איזה אוכל תרצו להכין (אסיאתי, אמריקאי, הודי, יפני ועוד)
הוציאו מתכונים מהרשת וביחרו מה תכינו למנה ראשונה, עיקרית ולקינוח ובצעו את קנייה למצרכים הדרושים למנות.

עכשיו כשהכל כבר בבית, קיראו ביחד את הוראות ההכנה והחליטו מי עושה מה, חיתוכים, טיגונים, שטיפת כלים, עריכת השולחן וסידור הבית ועוד… שימו לכם פלייליסט כייפי ברקע והתחילו במלאכה 🙂

יש אנשים שבישול מלחיץ אותם או שהם יודעים לעבוד במטבח רק כשהם לבד וזו הזדמנות נהדרת להתקרב, ללמוד זה מזו על שיתוף פעולה ולתקשר באהבה. מומלץ להגיע לדייט בגישה קלילה ולזרום עם כל מה שקורה גם אם בסוף חלק מהמאכלים שיצרתם לא יצאו פרפקט. העיקר זה הזמן של הביחד והחוויה עצמה 🙂

לאחר שסיימתם להכין את הארוחה שבו בנחת והתענגו על המאכלים שיצרתם, מומלץ לשתף זה את זו איך עברה החוויה עבורכם במיוחד אם זו חוויה שעשיתם בפעם הראשונה ביחד.

ערב ביתי אינטימי להיכרות עמוקה יותר:

אז נכון, אתם כבר נשואים הרבה שנים ואתם בטוח מכירים זה את זו מצויין, אבל תתפלאו לדעת על כל הדברים שאתם עוד לא ממש יודעים זה על זו ויש הרבה כאלה…
ערב משחק זוגי עליכם יכול להוציא מכם חלקים שעוד לא שיתפתם זה את זו ויעביר לכם ערב חווייתי ומקרב במיוחד.
לצורך הדייט הכינו מראש רשימת שאלות זה לזו, או ריכשו משחק להעמקת הקשר הזוגי (יש המון משחקים כאלה אונליין שניתן להזמין ישירות עד אליכם)
ארגנו את הבית, הכינו לכם נישנושים שאתם אוהבים, שימו פלייליסט אהוב ברקע והתחילו לשחק.
משחקי זוגיות מומלצים ניתן למצוא ממש כאן:  https://www.levgame.net/ 

שיתוף

משחקי זוגות בטלפון

משחקים לזוגות בטלפון הנייד הטלפונים הניידים כבר הפכו מזמן לחברים הכי טובים שלנו (לפחות מקום ראשון אחרי בן הזוג), והם

רגע לפני שאתם יוצאים, בואו נשמור על קשר

הצטרפו עכשיו לקהילת I do ואנו נשלח לכם אחת לשבוע משימות, טיפים והמלצות לזוגיות קרובה ומלאת משמעות ואהבה ❤