לצאת מהאזור המוכר – דייט מעולם אחר

יהלי ברסון

טיפים 5 (1)

הרבה מהזוגות יוצרים לעצמם מקומות בילוי קבועים, בית הקפה הקבוע בפינת הרחוב, מסלול ההליכה בפארק ליד הבית, סרט בקולנוע המסויים או ארוחת ערב במסעדה הקבועה. אפילו את המנות שאנחנו מזמינים במסעדה הקבועה נזמין שוב ושוב למה? כי זה מוכר, כי אנחנו יודעים למה לצפות ובכך אנחנו בעצם מפחיתים את הסיכוי שלנו להתאכזב.

גם אני וסימון כאלה, הבחירה במקומות המוכרים לנו והחזרתיות באמת נותנת לנו תחושה של שליטה וביטחון וגם מורידה מאיתנו את המחשבה והתכנון למשהו קצת אחר אך יחד עם זאת שמתי לב שחסר לנו ריגושים, מסתבר שכשהכל צפוי וידוע מראש אין ממה להתרגשwink

כשיצרתי את הכרטיסיות לי ולסימון הרגשתי שאני צריכה להוסיף לנו פלפל  ולכן הכנסתי את אלמנט ההפתעה,שיוסיף לנו קצת ריגושים לקשר ויגרום לנו לעוף ביחד למקומות חדשים.

התחלנו לעבוד עם הכרטיסיות ואלמנט ההפתעה היה בדיוק התבלין שהיה חסר, פעם אני שלפתי כרטיסיה והפתעתי אותו וביום הדייט התחלפנו והוא שלף כרטיסיה והפתיע אותי…
היתרון או החיסרון שלי היה שידעתי מה כתוב בכל הכרטיסיות, כי אני יצרתי אותם:)  אז גם שלא ידעתי מה יצא לו בכרטיסיה, עדין ידעתי שלא יכול להגיע איזה משהו שאני לא מצפה לו.
ואז יום אחד…סימון מתקשר אלי בצהריים ביום של אחד הדייטים שהוא תכנן לנו ומשתף אותי שהוא תכנן לנו משהו מתוך הכרטיסיות אבל עומדת להיות הפגנה ממש ליד המקום ואי אפשר יהיה להגיע לשם.
בחוקים של הכרטיסיות מי ששלף כרטיסייה הוא היוזם המתכנן והמוציא לפועל והוא גם זה שמוצא פתרונות אם משהו משתבש, אחד העקרונות היה להוריד מהצד השני מטלות נוספות ולתת לו רק להתמסר ולכן עוד לפני שהספקתי לענות לו ולעזור לו למצוא פיתרון, הוא כבר אמר לבד –
 “בסדר ממי, אני כבר אמצא לנו משהו, אנחנו יוצאים היום כמו שתכננו”

כשסימון השאיר את המושכות אצלו ולקח פיקוד על המשימה וגם לא וויתר עלינו זה ריגש אותי מאוד.
ואחרי שעה בערך, קיבלתי ממנו הודעה: “ממי תהיי מוכנה בשעה 19:00 ותתלבשי חם” 🙂

מה? למה להתלבש חם? אנחנו בחודש אוגוסט…  לא ידעתי למה לצפות כי לא הייתה (אז) כרטיסייה שמרמזת על מקום שבו צריך להתלבש חם בשבילו וההתרגשות להפתעתי  חברים הייתה בשיא!
כל היום התכוננתי לקראת הערב והחיוך לא ירד לי מהפנים, מה הוא מתכנן לנו? זאת פעם ראשונה שאני לא יכולה אפילו לנחש –  הסתקרנתי מאוד.
אם עדין לא ניחשתם הוא לקח אותי להחלקה על הקרח בחולון.
זאת חוויה שמעולם לא עשינו או התנסינו בה כזוג, אולי כשהיינו ילדים…
כשנכנסנו למתחם ההחלקה הלב שלי דפק, לא ידעתי כל כך למה לצפות, פחדתי להרגיש מובכת, שלא אצליח, שאולי אפול ואפצע חלילה, אבל החלטתי שלא משנה מה, אני מנסה ולו רק כי הוא חשב שזו יכולה להיות חוויה מגניבה לביחד שלנו, כי הוא חשב מחוץ לקופסא ובמיוחד כי הוא לא פחד להפתיע אותי, דבר שיכול להיות מאוד מפחיד כי אני יכולה להיות מאוד ביקורתית.
שמנו את החשש לצידינו ואת הנעליים על רגלינו ונכנסנו למשטח הקרח החלקלק.

בפועל דידינו את דרכינו בעשרות סיבובים סביב המעקה, נפלנו, קמנו, ובעיקר צחקנו המון! לאט למדנו לשלוט מעט בגוף, ואפילו החלטנו בסוף להצטלם במרכז המשטח ולהסכים לסמוך זה על זו בדרך לשם ובדרך חזרה למעקה 🙂
זו אחת החוויות שהכי זכורות לי כי היה שם משהו אחר, מרענן, מפתיע ובעיקר מחבר כל אחד לעצמו ולמסוגלות שלו ואותנו אחד לשניה. זה משהו שאולי לא הייתי מנסה לבד בגלל החששות שהיו לי  וזה היה אחד הדייטים היותר מוצלחים, מקרבים ומצחיקים שהיו לנו.

כדי לאפשר את החוויה הזאת עבורינו כל אחד מאיתנו היה צריך מעט לזוז מהמקום המוכר והידוע סימון שחושש להפתיע אותי היה צריך להעז ליזום ולצאת מהקופסא בעוד אני שתמיד צריכה להיות בשליטה ולדעת מה עומד לקרות הייתי צריכה לשחרר את הביקורת, לזרום ולתת לו להוביל אותי למקומות חדשים ולסמוך עליו.
 

המקומות הקבועים שיצרנו לנו עדין מלווים אותנו, הם חשובים לנו כי הם המקומות שלנו, שם אנחנו מרגישים במיטבינו אבל הכרטיסיות נותנות לנו את ההזדמנות גם להתנסות מידי פעם בחוויות חדשות דבר שמאפשר לנו להתקרב, להכיר עוד ועוד חלקים זה בזו ולהעמיק את הקשר זה עם זו וגם כל אחד מול עצמו.

מה איתכם?
מרגישים שאתם רוצים גם להכניס את תיבול ההפתעה לדייטים שלכם?
להתרגש ולהעמיק עוד את הקשר דרך חוויות משותפות?
עם ערכת I do זה אפשרי ממש בפשטות 

שיתוף

רגע לפני שאתם יוצאים, בואו נשמור על קשר

הצטרפו עכשיו לקהילת I do ואנו נשלח לכם אחת לשבוע משימות, טיפים והמלצות לזוגיות קרובה ומלאת משמעות ואהבה ❤