סדנת יוגה זוגות

בדנת יוגה לזוגות

מחפשים חוויה זוגית מעצימה?

אם מתחשק לכם להתנסות בחוויה זוגית מעצימה, קצת שונה, ייחודית ומקורית, סדנת יוגה זוגות היא התשובה עבורכם. סדנה זו, תענה לכם על כל הדרישות והחלומות שלכם, זאת בשילוב טכניקה ייחודית, הקשבה לגוף ותקשורת בלתי מילולית זוגית שתחזק ותעמיק את היחסים. מקורה של היוגה בתורת החשיבה ההינדית והיא למעשה מהווה פילוסופיה רוחנית, כאשר בהתנסות בחוויה מהסוג הזה תחוו איזון מיטבי, חיטוב וגמישות מחשבתית ופיזית.

היוגה תשאב אתכם פנימה, אל תוך מסע מופלא של התכנסות והתבוננות פנימית, דבר אשר קשה מאוד להגיע אליו תוך כדי השגרה העמוסה ששוצפת ומשתלטת על חיי היומיום. בשל כך, היוגה תאפשר לכם לעצור את הרגע, לנכוח אותו ולנשום אותו פנימה, מבלי לתת לו לחלוף ללא שימת לב. המטרה היא להוביל לאיחוד אולטימטיבי בין הגוף לנפש וגם, בין האני לאחר הזוגי. זאת ועוד, לקרב ולסייע בחיבור בין בני הזוג, עם דגש על קבלה עצמית תוך נטישת שיפוטיות העצמי, כך, כשתלמדו לאהוב את עצמכם, תוכלו להיפתח ולאהוב את זולתכם.

סדנת יוגה בזוגות, מזמינה אתכם, בין אם אתם בני זוג, אמא ובת, אח ואחות, חברות, שכנות וכן הלאה- בואו להתנסות בתרגול יוגה זוגי המהווה הזדמנות להכיר ולחוות את עולם היוגה עם האהובים שלכם. דרך סדנת היוגה המאפשרת תנועה ונשימה, תקבלו תקשורת גופנית מיטבית, הקשבה ותמיכה הדדית. זה הרגע להעצים את האינטימיות והמרחב המשותף בקשר הזוגי, ללמוד לקבל את עצמכם ואת האחר, תוך תחושת ביטחון ואהבה שתעטוף אתכם. סדנת היוגה תאפשר לכם לחוות את חשיבות המגע ואת הנוכחות שלו בכל רגע ורגע, לסמוך על האחר ולתקשר עמו- כך, תוכלו לחוות חוויה זוגית מעצימה, מצמיחה ומקרבת.

אין צורך להגיע עם ניסיון קודם.מנחת הסדנה תוביל ותדריך אתכם דרך סבלנות ומקצועיות מקרבת לבבות. צרו עמנו קשר, ממתינים לכל שאלה אשר לכם במספר 050-3366798.

שיתוף

אהבה בימי קורונה

הקורונה נכנסה לחיינו במהירות וללא היסוסים וחוסר הוודאות מביא איתו  לחצים וחרדות, מחשבות, רגשות וקשיים שמלווים את היומיום. במצב כזה

רגע לפני שאתם יוצאים, בואו נשמור על קשר

הצטרפו עכשיו לקהילת I do ואנו נשלח לכם אחת לשבוע משימות, טיפים והמלצות לזוגיות קרובה ומלאת משמעות ואהבה ❤