נהג מרוצים ליום אחד חוות דעת

תחפושת של נהג מרוצים

חולמים להיות נהג מרוצים ליום אחד?

נמאס לכם לקבל מתנות בנאליות ושגרתיות? אוהבים לנהוג וחולמים לעשות זאת ברכב יוקרה שלא נראה כמותו? בואו נודה על האמת, לא כולם יודעים לקנות מתנות לגבר, ולצערנו לרוב לא קולעים למטרה. קבלו הזדמנות פז להחליף את מתנת יום ההולדת הסטנדרטית והמשעממת במתנה ייחודית ומקורית- נהג מרוצים ליום אחד על רכב יוקרה היחיד מסוגו בארץ מסוג פורשה, בוקסטר אס בלאקאדישן. נהיגה באקסטרים שתשאיר אתכם פעורי פה עם טעם של עוד ומלאים באדרנלין. מדובר בחוויה של עוצמות נהיגה שלא דומה לאף חווית נהיגה שהייתה לכם בעבר,כל זאת, בסטנדרטים שאינם מתפשרים מבחינת בטיחות ומקצועיות.

כאן תוכלו ליהנות מביצועים ברמה גבוהה שיספקו לכם את החוויה המקסימאלית, חוויה של פעם בחיים, מדובר למעשה בנהיגה חדה ועוצמתית עם מעל 315 כ”ס- הרי מי מאתנו לא חלם לנהוג טיפה יותר מהר ולהיכנס לסיבוב כמו במרוץ? אצלנו תקבלו תדריך בטיחות מקיף, תלמדו להכיר את רכב היוקרה המפואר שתנהגו בו, וכמובן- יתלווה אליכם לאורך החוויה מדריך מקצועי וסבלני אשר ילמד אתכם להשתמש בטכניקות מרהיבות ודגשים של נהיגה מעולם המרוצים. בסיום תקבלו מאתנו מזכרת של צילומי סטילס איכותיים וסרטון GoPro שתוכלו להיזכר ולשתף בגאווה את החוויה שלכם. לאחר שתצאו שבעי רצון, תוכלו להתפנק ולהשביע גם את הקיבה שלכם עם ארוחת בוקר זוגית במסעדת יוקרה.

אם אתם מחפשים להיות נהג מרוצים ליום אחד, תל אביב הוא אזור המגורים שלכם, תוכלו להגיע לאזור לטרון, מיקום החוויה שלכם. גם אם אתם מחפשים לחוות נהג מרוצים ליום אחד בצפון או נהג מרוצים ליום אחד בדרום, מומלץ לכם בחום להשקיע את הנסיעה ולהגיע אלינו. אין צורך בניסיון קודם. ההדרכה המקצועית והרכב היוקרתי עלינו, וההנאה עליכם! מובטחת לכם חוויה מטריפה שופעת אדרנלין שתיזכר לכל החיים! מבטיחים להגשים לכם חלום במחירמשתלם וליהנות מ10% הנחה על מגוון החבילות בנוסף לזווית צילום נוספת שתקבלו במתנה וקטע נהיגה נוסף מאתגר שאורכו כ- 15 דקות.

מחכים לכם, כנסו לאתר או צרו עמנו קשר במספר 050-3366798. התיישבו, הדקו חגורות וקדימה, צאו לדרך!

שיתוף

רגע לפני שאתם יוצאים, בואו נשמור על קשר

הצטרפו עכשיו לקהילת I do ואנו נשלח לכם אחת לשבוע משימות, טיפים והמלצות לזוגיות קרובה ומלאת משמעות ואהבה ❤